| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Przetargi   Roboty budowlane
 |  
| 
 |  
Zaproszenie do składania ofert - Przebudowa chodnika ul. 11-go Listopada w Olecku
  Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku 
Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko 
e-mail: [email protected] 
Tel. (087) 520 22 24  Fax. (087) 520 22 25 
 
 
Znak sprawy: PZD.III.342/13/15	Olecko, 2015-05-11 
 
 
Zaproszenie do składania ofert 
 
 
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: 
 
Przebudowa chodnika ul. 11-go Listopada w Olecku 
 
I. Opis przedmiotu zamówienia 
 
Przebudowa chodnika ul. 11-go Listopada w Olecku zgodnie z przedmiarem robót. 
 
CPV: 45233140-2  
 
II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym 
 
1	Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
2	Wiedza i doświadczenie 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem należycie co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie. 
 
3	Potencjał techniczny 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
4	Osoby zdolne do wykonania zamówienia 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:  
 
1)obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót. 
 
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 
 
5	Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
 
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności:  
 
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,  
 
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,  
 
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
 
e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których się zobowiązał. 
 
 
III. Termin wykonania zamówienia: 2015-06-19 
 
IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 
 
Lp.	Wymagany dokument 
 
1	Formularz oferty 
 
2	Kosztorys ofertowy 
 
3	Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia 
 
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
 
4	Wykaz osób 
 
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
 
5	Oświadczenie kierownika budowy 
  
Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót 
 
6	Wykaz robót budowanych 
 
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
 
7	Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia  (jeżeli dotyczy) 
 
 
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, nie będzie najkorzystniejsza, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 
 
V. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (koszt) 
 
VI. Przygotowanie oferty 
 
a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2015-05-18 do godz. 10:00. 
 
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Przebudowa chodnika ul. 11-go Listopada w Olecku. Znak sprawy: PZD.III.342/13/15” 
 
 
VII Kontakt z wykonawcą  
 
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 
 
1 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz -  Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87)  5202224 e-mail [email protected] 
 
2 mgr inż. Marta Kapicka -  Starszy referent w Dziale Technicznym PZD  w Olecku tel. ( 87)  5202224 e-mail [email protected]  
 
 
Załącznikami do niniejszego dokumentu są: 
 
Nr Nazwa załącznika  
 
1	Formularz oferty 
2	Kosztorys ofertowy 
3	Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia 
4	Wykaz osób 
5	Oświadczenie kierownika budowy 
6	Wykaz robót budowanych 
7	Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) 
 
 
Nr	Nazwa dokumentu 
 
1	Wzór umowy 
2	Przedmiar robót 
  Data wprowadzenia: 2015-05-12 1051 Data upublicznienia: 2015-05-12 Art. czytany: 3596 razy
  
 |  
 
 |  
» 1 Formularz oferty - rozmiar: 20443 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» 2 Kosztorys ofertowy - rozmiar: 46592 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» 3 oświadczenie że osoby posiadają wymagane uprawnienia - rozmiar: 30720 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» 4 wykaz osób - rozmiar: 33280 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» 5 oświadczenie kierownika budowy - rozmiar: 27136 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» 6 wykaz robót budowlanych - rozmiar: 35840 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - rozmiar: 23576 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
» Przedmiar robót - rozmiar: 38400 bajtów Typ pliku: application/
 |  
» Wzór umowy - rozmiar: 22345 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
 |  
 Wiadomość wprowadził: Karina Bielawska
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 |