(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Nabór pracowników
  • STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego

    STAROSTA OLECKI
    OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
    w Starostwie Powiatowym w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475


    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

    1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

    2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    3) jest obywatelem polskim,

    4) wykształcenie wyższe

    5) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.


    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

    1) doświadczenie pracy na podobnym stanowisku

    2) umiejętność planowania i organizacji pracy,

    3) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,

    4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.


    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1) nadzór i organizacja pracy Wydziale Organizacyjnym,

    2) planowanie pracy Starostwa i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,

    3) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,

    4) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Starostwie,

    5) udział w sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Zarządu Powiatu,

    6) wykonywanie zadań w zakresie szczegółowych upoważnień i pełnomocnictwa o których mowa w art.5 ust.4 o pracownikach samorządowych


    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1) praca przy komputerze,

    2) praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,

    3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

    4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.


    V. Wymagane dokumenty:

    1) list motywacyjny,

    2) życiorys (CV),

    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971),

    4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,

    5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)

    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,

    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z póź.zm.)

    VI Wskaźnik zatrudnieni osób niepełnosprawnych -styczeń 2016r. - 6%

    VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2016r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu – Naczelnika Wydziału Organizacyjnego” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


    VIII. Dodatkowe informacje:

    1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.

    3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

    4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa.

    5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

    6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Olecko,23.02.2016 r.

    Starosta Olecki
    Marian Świerszcz



    Data wprowadzenia: 2016-02-23 0937
    Data upublicznienia: 2016-02-23
    Art. czytany: 5876 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sesja IV - 27 stycznia 2011r.
    Sesja V - 24 lutego 2011r.
    Sesja VI - 31 marca 2011r.
    Sesja VII - 28 kwietnia 2011r.
    Sesja VIII - 19 maja 2011r.
    Sesja IX - 29 czerwca 2011r.
    Sesja X - 26 sierpnia 2011r.
    Sesja XI - 30 września 2011r.
    Sesja XIII - 24 listopada 2011r.
    Sesja XII - 27 października 2011r.
    Sesja XIV - 29 grudnia 2011r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr V/34/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2011
    » Uchwała Nr V/33/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    » Uchwała Nr V/32/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie ustalenia zasad i wysokości diet oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych radnych
    » Uchwała Nr V/31/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej na zadanie związane z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa W–M w Brukseli
    » Uchwała Nr V/30/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Olecko
    » Uchwała Nr V/29/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Olecko
    » Uchwała Nr V/28/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych na cele niezwiązane z budową (...)
    » Uchwała Nr V/27/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli placówek oświatowych (...)
    » Uchwała Nr V/26/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie uchwalenia „Powiatowego programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych na lata 2011 – 2016”
    » Uchwała Nr V/25/2011 Rady Powiatu w Olecku z dnia 24 lutego 2011r. zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Powiatu Oleckiego do „Stowarzyszenia EGO
    System BIP Inet