|
|
|
|
Przetargi Zapytania ofertowe
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE na Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny – mieszkania o charakterze wspieranym
Olecko, dnia 24.04.2017r.
Znak: AB.272.2.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny – mieszkania o charakterze wspieranym wraz z zagospodarowaniem terenu”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164z póź. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro (art.4 pkt 8 ustawy pzp ).
1. Zamawiający:
Powiat Olecki, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
- Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Gołdapska 23
2. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny – mieszkania o charakterze wspieranym wraz z zagospodarowaniem terenu” w następującym zakresie:
– branża konstrukcyjno-budowlana.
– branża sanitarna.
– branża elektryczna.
Szczegółowy zakres planowanych prac budowlano-instalacyjnych, nad którymi
będzie pełniony nadzór inwestorski opisuje dokumentacja przetargowa
do ww. zadania, która znajduje się na stronie internetowej tj. http://www.spolecko.bip.doc.pl/index.php?wiad=110424 oraz w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Olecku, Wydziale Architektury i Budownictwa , ul. Kolejowa 32 19-400 Olecko
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu wyłoniony Inspektor nadzoru zobowiązany jest złożyć oświadczenie o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową. Obowiązki Inspektora nadzoru wygasają po dokonaniu przez Inwestora odbioru końcowego i rozliczeniu robót fakturą końcową, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji zostanie określony po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, jednak minimalny okres gwarancji, jaki Wykonawca robót musi zapewnić wynosi 8 lat od daty podpisania odbioru końcowego robót.
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych planowane jest w okresie od 02-05-2017r. do 02-05-2018r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Wykonawca poda cenę ryczałtową oferty netto i brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku VAT. Cenę oferty brutto należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty wykonana w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy dla realizowania przedmiotu zamówienia.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
Cena (z VAT) za całość zamówienia - 100 %.
Spośród ofert nieodrzuconych - spełniających wymagane warunki zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. z najniższą ceną.
Punkty będą przyznane wg następującego wzoru: C = (Cmin : C0) x 100 gdzie: C-ilość punktów przyznana danej ofercie za cenę; Cmin.- najniższa cena zaoferowana w postępowaniu; C0-cena oferty, dla której wynik jest obliczany.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów. W przypadku, gdy jedynym kryterium jest cena (jak w tym przypadku), a Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Miejsce: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych, 19-400 Olecko ul. Wiejska 8A
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do czasu dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego i rozliczeniu fakturą końcową robót, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego.
Prace budowlano-instalacyjne planowane są do realizacji w terminie od 02-05-2017r. do 02-05-2018r.
5. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie po podpisaniu umowy, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Inspektora nadzoru, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z wybranym Inspektorem nadzoru, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
6. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 27-04-2017 r. do godz. 12.00 w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, pok. Nr 22, ul. Kolejowa 32 Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach pracy urzędu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert faksem i e-mailem.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1,
- kopi dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie – odpowiednio do każdej z branż,
- aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru.
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
8. Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a) pisemnie na adres : Starostwo Powiatowe w Olecku ul. Kolejowa 32
d) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
Iwona Raczyło, tel. 87 520 24 75 wew. 48 - sprawy związane z procedurą zapytania ofertowego oraz sprawy związane z przedmiotem zamówienia i zakresem prac budowlano-instalacyjnych planowanych do wykonania.
Andrzej Młynarczyk, 87 520 24 75 wew. 49 - sprawy związane z procedurą zapytania ofertowego oraz sprawy związane z przedmiotem zamówienia i zakresem prac budowlano-instalacyjnych planowanych do wykonania.
9. Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie po odbiorze końcowym i rozliczeniu wszystkich robót, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2- opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1
…………………………………….. ……………………………….
(Pieczątka, nazwa lub nazwisko oferenta) (miejscowość i data)
AB.272.2.2017
FORMULARZ OFERTOWY
W związku z ogłoszeniem przez Zamawiającego – zaproszenia do składania ofert na „Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny – mieszkania o charakterze wspieranym wraz z zagospodarowaniem terenu”
Tryb postępowania : zaproszenie do składania ofert
1. Dane dotyczące Oferenta:
Nazwa .............................................................................................................
Siedziba............................................................................................................
Nr telefonu/faks ..................................................................................................
adres e-mail: .....................................................................................................
nr NIP..............................................................................................................
nr REGON ........................................................................................................
2. Dane dotyczące zamawiającego :
- Zamawiający:
Powiat Olecki, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
- Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Gołdapska 23
3. Oferta za wykonanie usługi:
Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia za cenę ryczałtową:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Inspektora nadzoru dla realizowania przedmiotu zamówienia: m.in. rabaty, upusty, koszty robocizny, koszty dojazdu, czas na wykonanie usługi.
4. Deklaruję wykonanie usługi w terminie określonym w zapytaniu ofertowym.
5. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
6. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte.
7. Oświadczam, że dokonałem wizji lokalnej na terenie budowy oraz zapoznałem się z dokumentacją projektową, a tym samym zdobyłem konieczne informacje do przygotowania oferty.
8. Oświadczam, że w przypadku wygrania postępowania, z dniem podpisania umowy złożę oświadczenie o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową.
9. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na okres 30 dni.
10. W przypadku wygrania postępowania, wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie płacone przelewem na konto: …………………………………………………………………
Załącznikami do niniejszego formularza oferty są:
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - odpowiednio do każdej z branż:
1. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych
3. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru
…………………………….. ………………………………………..
miejscowość i data Pieczęć i podpis
osoby uprawnionej do reprezentowania
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
AB.272.2.2017
Opis przedmiotu zamówienia – „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego
w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny – mieszkania o charakterze wspieranym wraz z zagospodarowaniem terenu”
w następującym zakresie:
– branża konstrukcyjno-budowlana.
– branża sanitarna.
– branża elektryczna.
Zakres obowiązków Inspektora nadzoru:
a) Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Inwestora, upoważnionym do nadzorowania robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z dokumentacją, w tym Programem funkcjonalno-użytkowym, projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz umową o realizację robót budowlano-instalacyjnych w ścisłym porozumieniu z Inwestorem, którym dla przedmiotowego zadania jest Powiat Trzebnicki.
b) Nadzór inwestorski będzie sprawowany w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną.
c) Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy. W tym samym dniu Inspektor nadzoru złoży oświadczenie o podjęciu obowiązków nadzoru inwestorskiego budowy.
d) Obowiązki Inspektora nadzoru wygasają po dokonaniu przez Inwestora odbioru końcowego i rozliczeniu fakturą końcową robót, dla których sprawowany jest nadzór inwestorski oraz po dokonaniu odbioru pogwarancyjnego. Okres gwarancji zostanie określony po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót - minimalny okres gwarancji jaki Wykonawca robót musi zapewnić wynosi 8 lat od daty podpisania odbioru końcowego robót.
e) Inspektor nadzoru zapozna się z dokumentacją projektową w tym Programem funkcjonalno-użytkowym, projektem budowlanym i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót.
f) Inspektor nadzoru zobowiązany jest zwrócić się do Inwestora o wprowadzenie poprawek w dokumentacji, w razie stwierdzenia wad lub nieścisłości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót budowlanych.
g) Inspektor nadzoru weryfikuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
h) Inspektor nadzoru kontroluje jakość wbudowanych materiałów.
i) Inspektor Nadzoru kontroluje zgodność wykonywanych robót z dokumentacją, umową
o wykonanie robót budowlanych oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
j) Inspektor nadzoru nadzoruje roboty w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz zależnie od potrzeb Inwestora.
k) Inspektor nadzoru w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót.
l) Inspektor nadzoru bierze udział w naradach budowy zwołanych na wniosek Inwestora/ Wykonawcy/Użytkownika/Kierownika budowy w celu oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw wykonywania robót w toku ich realizacji.
m) Inspektor nadzoru sprawdza posiadane przez Kierownika budowy dokumenty materiałów budowlanych, prefabrykatów i innych materiałów przed ich wbudowaniem. Ponadto dokonuje oceny zgodności materiałów budowlanych, elementów prefabrykowanych z ich dokumentami dopuszczającymi do użycia na budowie bezpośrednio przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przewidzianych do wbudowania, Inspektor nadzoru odrzuci dany materiał lub prefabrykat jako nie spełniający warunków umowy i przepisów prawa.
n) Inspektor nadzoru sprawdzi roboty ulegające zakryciu lub zanikające w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu ich przez Kierownika budowy dokonując zapisów w dzienniku budowy.
o) Inspektor nadzoru uczestniczy w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach technicznych robót, instalacji i urządzeń zgodnie z zakresem prac planowanych do wykonania.
p) Inspektor nadzoru stwierdza aktualny stanu robót w razie przerwy
w robotach oraz w innych wypadkach gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości
i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Inwestorem.
Obowiązki Inspektora związane z odbiorami robót:
a) Inspektor nadzoru uczestniczy w odbiorach robót zanikających
i ulegających zakryciu zgłoszonych pisemnym wnioskiem przez Wykonawcę robót.
b) Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych prób i sprawdzeń, Inspektor nadzoru potwierdza pisemnie gotowości robót do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu robót.
c) Inspektor nadzoru sprawdza kompletność przedstawionych przez Wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.
d) Po dokonaniu odbioru robót Inspektor nadzoru przejmuje od Kierownika budowy dokumentację powykonawczą, kompletną dokumentację prób i sprawdzeń oraz wszelkie dokumenty dotyczące realizacji tego zadania, które przekazuje Inwestorowi.
e) Inspektor nadzoru będzie uczestniczyć w odbiorach pogwarancyjnym, w terminie wyznaczonym przez Inwestora.
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych planowane jest w okresie maj 2017r. – maj 2018r.
Data wprowadzenia: 2017-04-25 0819 Data upublicznienia: 2017-04-25 Art. czytany: 2931 razy
|
|
» ZAPYTANIE OFERTOWE, Załącznik 1, Załącznik 2 - rozmiar: 188927 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Wiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|