|
|
|
|
Przetargi Zapytania ofertowe
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE-wykonywanie usługi związanej z usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego na koszt właściciela oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych (...)
Olecko, 07.03.2019r.
KT.7135.3.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert na wykonywanie usługi związanej z usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego na koszt właściciela oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych dróg powiatu oleckiego na podstawie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2018r., poz. 1990 ze zm.) na okres 32 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (D. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.). Szacunkowa wartość zamówienia w okresie trwania umowy na okres 32 miesięcy – do 50.000 zł.
I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na usuwaniu pojazdów z dróg powiatu oleckiego i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi obejmuje:
a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu usuwanego z drogi,
b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min.,
c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
d) załadunek pojazdu sprzętem , który dysponuje Wykonawca do wykonywania usunięcia pojazdu określonego rodzaju,
e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking,
f) rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu,
g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,
h) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej
w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe).
Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – o ile było wymagane.
W okresie od 01.05.2019r. do 13.09.2019r. osoba uprawniona do odbioru pojazdu winna okazać dowód uiszczenia opłaty za usunięcie i parkowanie pojazdu.
II DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę „Formularz ofertowy” załączony
do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wypełniony „FORMULARZ CENOWY”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykaz sprzętu do wykonywania usługi usuwania pojazdów należy zamieścić w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu specjalistycznego ,który będzie służył do wykonania usługi usuwania różnego rodzaju pojazdów z dróg (w przypadku, gdy oferent nie jest właścicielem należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania nim).
4. Opis parkingu strzeżonego na załączniku nr 3 będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego
5. Dokument potwierdzający prawo dysponowania parkingiem strzeżonym,
6.Aktualny wypis z CEIDG potwierdzający wpis podmiotu gospodarczego prowadzącego działalność w zakresie umożliwiającym wykonywanie zamówienia.
7. Kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi.
8. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
III ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Naliczania opłat z tytułu usunięcia i przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym dla właściciela lub osoby wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu
z parkingu strzeżonego, zgodnie z obowiązującymi stawkami ustalonymi przez Radę Powiatu Oleckiego.
2. Prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywania.
3. Wykonania każdej dyspozycji usunięcia z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.
IV PRZYGOTOWANIE OFERTY
Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym i przekazać na adres: Starostwo Powiatowe w Olecku; 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32.
Oferty należy przekazać w zamkniętych kopertach oznaczonych : „Oferta na usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych na podstawie art. 130 a ust.1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym – z dróg powiatu oleckiego”.
V TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać do 14 marca 2019r. do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Starostwie Powiatowym w Olecku; 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32, II Piętro, pokój nr 22-„Kancelaria”
KRYTERIA OCENY OFERT
1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
Zaoferowane ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe określone w obowiązującej na rok 2019 uchwale Rady Powiatu w Olecku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie z drogi pojazdu i przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu.
Stawki zawarte w ofercie powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej w oparciu o podane kryteria.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryterium ceny oferty oraz wyposażenia podmiotu w sprzęt do usuwania pojazdów oraz urządzenia i wyposażenia miejsca przeznaczonego na przechowywanie pojazdów.
4. Oferty ocenione będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100pkt.
UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.
Data wprowadzenia: 2019-03-08 0855 Data upublicznienia: 2019-03-08 Art. czytany: 2606 razy
|
|
» FORMULARZ CENOWY (2) - rozmiar: 44544 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» FORMULARZ OFERTOWY - rozmiar: 38400 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» OFERTA USUWNANIE POJAZDÓW - rozmiar: 49664 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Opis parkingu strzeżonego - rozmiar: 33280 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt umowy - rozmiar: 73216 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Wykaz sprzętu - rozmiar: 31232 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
Wiadomość wprowadził: Karina Bielawska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|