(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie

    o naborze na stanowisko urzędnicze

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Starszy referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie – min. średnie (matura);
    3. staż pracy – min. 2 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym
    z ubezpieczeniami społecznymi;
    4. praktyczna umiejętność obsługi programu „PŁATNIK” w stopniu bardzo dobrym;
    5. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych;
    6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    7. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    8. nieposzlakowana opinia;
    9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;


    WYMAGANIA dodatkowe:
    - kreatywność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
    - umiejętność dobrej organizacji pracy,
    - wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    - umiejętność pracy w zespole;
    - obsługa techniczna urządzeń biurowych.

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
    1. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym:
    - zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń osób bezrobotnych oraz wprowadzanie zmian
    i korekt, tworzenie dokumentów: ZUS ZUA, ZUS ZZA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA,
    - zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny osoby
    uprawnionej oraz wprowadzanie zmian i korekt, tworzenie dokumentów: ZUS ZCZA, ZUS
    ZCNA.
    2. Tworzenie odpowiednich dokumentów zgłoszeniowych, raportów imiennych i deklaracji oraz
    dokonywanie korekt tych dokumentów.
    3. Wydawanie klientom PUP potwierdzeń o ubezpieczeniu (kserokopii dokumentów
    zgłoszeniowych, w celu przedłożenia np. w NFZ. lub innej jednostce).
    4. Prowadzenie rejestrów zgłoszeń do ubezpieczenia i wykreślenia z ubezpieczenia.
    5. Przyjmowanie oświadczeń od osób bezrobotnych w zakresie potwierdzania gotowości
    do podjęcia zatrudnienia i osiąganych dochodach wg ustalonego harmonogramu.
    6. Wysyłanie osobom bezrobotnym dokumentów : informacji PIT-11, decyzji, zaświadczeń itp.
    7. Korespondowanie z klientami PUP, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi
    jednostkami, w zakresie prowadzonych spraw.
    8. Udzielanie informacji na temat prowadzonych spraw.
    9. Przygotowywanie akt osób wykreślonych z rejestrów osób bezrobotnych i poszukujących
    pracy do przekazania do składnicy akt.


    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
    rekrutacji następującej treści :
    „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001r. Nr 142, poz. 1593
    z późn. zm.).”


    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko (pokój nr 14), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: 'Dotyczy naboru na stanowisko - Starszy referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń' lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu (decyduje data wpływu), , w terminie do dnia 26 lutego 2007 r. do godz. 1500
    Wyklucza się przyjmowanie dokumentów drogą elektroniczną.
    Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE.

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 28 lutego 2007r. o godz.1000 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 14).

    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem
    (numer telefonu).
    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 12.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego sporządzony zostanie protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.


    Data wprowadzenia: 2007-02-12 1403
    Data upublicznienia: 2007-02-12
    Art. czytany: 4154 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet