(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie

    o naborze na stanowisko urzędnicze

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Starszy referent w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy (stanowisko do spraw programów)


    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:

    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie – wyższe administracyjne lub finanse i bankowość,
    3. staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej, co najmniej 6 miesięcy ,
    4. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne) – potwierdzona zaświadczeniem lub certyfikatem;
    5. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa zamówień publicznych, przepisów z zakresu finansów publicznych;
    6. wiedza z zakresu polityki rozwoju regionalnego,
    7. znajomość problematyki Unii Europejskiej oraz prawa i procedur obowiązujących przy wdrażaniu funduszy unijnych;
    8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    9. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    10. nieposzlakowana opinia;
    11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.



    WYMAGANIA dodatkowe:
    - doświadczenie w opracowywaniu wniosków i realizacji projektów finansowanych
    z funduszy strukturalnych, potwierdzone zaświadczeniem lub certyfikatem,
    - kursy dot. funduszy unijnych,
    - znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie średnim, potwierdzona zaświadczeniem lub certyfikatem;
    - kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność,
    - wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    - umiejętność dobrej organizacji pracy,
    - umiejętność pracy w zespole.


    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
    1. przygotowywanie długookresowych analiz powiatowego rynku pracy, w tym analiz na potrzeby projektów realizowanych w ramach środków funduszy strukturalnych,
    2. badanie rynku pracy w zakresie możliwości realizacji programów finansowych
    ze środków Unii Europejskiej,
    3. opracowywanie projektów dotyczących pozyskiwania środków strukturalnych
    na promocję zatrudnienia oraz realizacja tych projektów,
    4. prowadzenie monitoringu i kontroli projektów,
    5. promowanie Europejskiego Funduszu Społecznego,
    6. przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizacji projektów.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,


    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001r. Nr 142,
    poz. 1593 z późn. zm.)”.


    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30 (pokój nr 14), w zamkniętych kopertach
    z dopiskiem: 'Dotyczy naboru na stanowisko - Starszy referent w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy (stanowisko do spraw programów)” lub przesłać
    za pośrednictwem poczty na adres Urzędu (decyduje data wpływu), w terminie do dnia
    26 lutego 2007 r. do godz. 1500
    Wyklucza się przyjmowanie dokumentów drogą elektroniczną.

    Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


    INNE INFORMACJE

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 28 lutego 2007r. o godz.1200 w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Olecku (pok. Nr 14).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 12.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego sporządzony zostanie protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.


    Data wprowadzenia: 2007-02-12 1404
    Data upublicznienia: 2007-02-12
    Art. czytany: 4255 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet