(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.06.2013 o cenę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na spotkania z projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli

    ZAPYTANIE NR EK.042.3.1.06.2013
    o cenę artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych
    na spotkania z projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

    Olecko, 16 października 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”,
    nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia, zapraszam
    do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych określonych w pkt III.

    I. Składający zapytanie:
    Powiat Olecki
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
    woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 520 16 57
    www.powiat.olecko.pl

    II. TRYB POSTĘPOWANIA:
    W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
    w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje wysłane e-mailem do 3 hurtowni spożywczych, umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych www.spolecko.bip.doc.pl.
    .
    III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego asortymentu spożywczego (kawa, herbata, woda, soki, cukier itp.) określonego w załączniku nr 1 do zapytania. Produkty zostaną wykorzystane do sporządzenia przerw kawowych na spotkania organizowane z projektu.
    2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Łączna wartość zamówienia w ramach projektu wynosi 47.200 zł, w tym 9.600 zł w 2013 r., 23.600 w 2014 r. oraz 14.000 zł w 2015 r.

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    Zamawiający przewiduje zakup artykułów spożywczych zasadniczo raz w kwartale w okresie od października 2013
    do czerwca 2014 roku oraz od września 2014 do czerwca 2015 roku.

    V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

    Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x waga %
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

    VI. Przygotowanie ofert:
    1. Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2013 roku.
    3. Zamawiający bierze pod uwagę, że w 2014 i 2015 r. może nastąpić zmiana cen jednostkowych w związku ze zmianą cen rynkowych. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący u niego cennik co najmniej 7 dni przed planowanym zamówieniem do akceptacji Zamawiającemu.
    4. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych artykułów spożywczych ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    6. Dostarczony Zamawiającemu produkt ma być pełnowartościowy, a w przypadku produktów spożywczych z minimum 4 miesięczną datą przydatności do spożycia.

    VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219
    do 22 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
    4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

    VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
    1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
    2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


    Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-10-17 1532
    Data upublicznienia: 2013-10-17
    Art. czytany: 2575 razy

    » Ogłoszenie - artykuły spożywcze.doc - rozmiar: 321024 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy dostawy.doc - rozmiar: 308736 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zalacznik nr 2 - oświadczenie.doc - rozmiar: 302080 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - Oferta.doc - rozmiar: 390144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet