(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25


    Znak sprawy: PZD.III.342/14/15 Olecko, 2015-05-05


    Zaproszenie do składania ofert



    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku



    I. Opis przedmiotu zamówienia

    Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku zgodnie z przedmiarem robót.
    CPV: 45233140-2


    II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    2 Wiedza i doświadczenie

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem należycie co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

    3 Potencjał techniczny

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    1)obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót.

    Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.


    5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności:

    a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

    b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

    c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

    d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

    e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których się zobowiązał.


    III. Termin wykonania zamówienia: 2015-06-30

    IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy


    Wymagany dokument

    1 Formularz oferty

    2 Kosztorys ofertowy

    3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    4 Wykaz osób
    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    5 Oświadczenie kierownika budowy
    Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót

    6 Wykaz robót budowanych
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)


    Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, nie będzie najkorzystniejsza, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    V. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (koszt)

    VI. Przygotowanie oferty

    a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2015-05-12 do godz. 11:00.

    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku. Znak sprawy: PZD.III.342/14/15”


    VII Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]

    2 mgr inż. Marta Kapicka - Starszy referent w Dziale Technicznym PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]



    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:

    1 Formularz oferty
    2 Kosztorys ofertowy
    3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    4 Wykaz osób
    5 Oświadczenie kierownika budowy
    6 Wykaz robót budowanych
    7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)


    Nazwa dokumentu
    1 Wzór umowy
    2 Przedmiar robót


    Data wprowadzenia: 2015-05-05 1429
    Data upublicznienia: 2015-05-05
    Art. czytany: 2686 razy

    » 1 Formularz oferty - rozmiar: 20570 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 2 Kosztorys ofertowy - rozmiar: 64000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3 oświadczenie że osoby posiadają wymagane uprawnienia - rozmiar: 30720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4 wykaz osób - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5 oświadczenie kierownika budowy - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6 wykaz robót budowlanych - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - rozmiar: 23632 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Przedmiar robót - rozmiar: 48640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wzór umowy - rozmiar: 22700 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet