(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • PZD Olecko - zapytanie ofertowe na Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

    Znak sprawy: PZD.III.342/19/2016 Olecko, 2016-09-28


    Zaproszenie do składania ofert



    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017

    I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    Tel.: (087) 520 22 24
    Faks: (087) 520 22 25
    e-mail: [email protected]
    adres strony internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl


    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017

    CPV: 90620000-9, 90630000-2

    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:

    zad. nr: 1

    Temat: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017 na obszarze nr 1.

    Opis: Usuwanie lodu, śniegu i zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego:

    1) samochodem skrzyniowym z pługiem bocznym przystosowanym do wyposażenia powierzoną przez PZD piaskarką P3 o ładowności min. 10T wraz z załadunkiem środka uszarstniającego; przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 100 godz.

    2) samochodami ciężarowymi o mocy min. 240KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego); przewidywana ilość godzin pracy sprzętów sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 170 godz.

    3) ciągnikami rolniczymi o mocy min. 100KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego); przewidywana ilość godzin pracy sprzętów sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 50 godz.

    4) sprzętami do usuwania zatorów śnieżnych o pojemności łyżki min. 1,5m3; przewidywana ilość godzin pracy sprzętów sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 10 godz.

    zad. nr: 2

    Temat: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017 na obszarze nr 2.

    Opis: Usuwanie lodu, śniegu i zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego:

    1) samochodem skrzyniowym z pługiem bocznym i piaskarką o ładowności min. 10T wraz z załadunkiem środka uszarstniającego; przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 80 godz.

    2) samochodami ciężarowymi o mocy min. 240KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego); przewidywana ilość godzin pracy sprzętów sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 100 godz.

    3) ciągnikiem rolniczym o mocy min. 100KM z pługiem odśnieżnym (bocznym lub czołowym wg dyspozycji dyżurnego); przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 20 godz.

    4) sprzętem do usuwania zatorów śnieżnych o pojemności łyżki min. 1,5m3; przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 5 godz.

    III. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.

    2 Zdolność techniczna lub zawodowa

    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż:

    Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zadaniu częściowym nr 1, t.j.:

    1) min. 1 samochodem skrzyniowym z pługiem bocznym przystosowanym do wyposażenia powierzoną przez PZD piaskarką P3 o ładowności min. 10T;

    2) min. 4 samochodami ciężarowymi o mocy min. 240KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego);

    3) min. 2 ciągnikami rolniczymi o mocy min. 100KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego);

    4) min. 2 sprzętami do usuwania zatorów śnieżnych o pojemności łyżki min. 1,5m3;

    Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zadaniu częściowym nr 2, t.j.:

    1) min. 1 samochodem skrzyniowym z pługiem bocznym i piaskarką o ładowności min. 10T

    2) min. 4 samochodami ciężarowymi o mocy min. 240KM z pługami odśnieżnymi (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego);

    3) min. 1 ciągnik rolniczy o mocy min. 100KM z pługiem odśnieżnym (bocznymi lub czołowymi wg dyspozycji dyżurnego);

    4) min. 1 sprzęt do usuwania zatorów śnieżnych o pojemności łyżki min. 1,5m3;

    3 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.

    IV. Termin wykonania zamówienia: 2017-04-10.

    V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:


    1 Formularz oferty
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

    2 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
    Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami


    W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:

    1 Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy)
    Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

    Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    VI. Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:

    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2016-10-07 do godz. 10:00.

    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2016/2017. Znak sprawy: PZD.III.342/19/2016”

    VII. Termin związania ofertą

    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

    Nr 1
    Nazwa kryterium
    Cena (koszt)

    Waga
    100 %


    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:

    Nr kryterium
    1

    Wzór
    Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie

    Po dokonaniu oceny punkty przyznane zostaną zsumowane dla każdej jednostki sprzętu oddzielnie:
    - cena netto x ilość godzin
    Końcową ocenę danej oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych za wszystkie zaoferowane jednostki sprzętowe na danym obszarze.

    IX. Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku tel. ( 087) 5202224; e-mail: [email protected]

    2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224; e-mail: [email protected]


    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:

    Nr 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

    Nr 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych

    Nr 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy)

    Nr 1 Formularz oferty

    Nr 2 Istotne postanowienia umowy

    Nr 3 Zestawienie dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego na obszarze nr 1

    Nr 4 Zestawienie dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego na obszarze nr 2

    Nr 5 Mapa powiatu



    Data wprowadzenia: 2016-09-28 1021
    Data upublicznienia: 2016-09-28
    Art. czytany: 3272 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 26385 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Istotne postanowienia umowy - rozmiar: 64000 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Mapa - rozmiar: 2864370 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - rozmiar: 30371 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » wykaz narzędzi - rozmiar: 45568 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 31482 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zestawienie dróg obszar nr 2 - rozmiar: 41984 bajtów
    Typ pliku: application/
    » zestawienie dróg - obszar nr 1 - rozmiar: 53248 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - rozmiar: 23463 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2016-09-28
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    10. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet