(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w PUP Olecko

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    REFERENT w Dziale Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:

    • obywatelstwo polskie;
    • wykształcenie – wyższe magisterskie, kierunek ekonomia lub finanse i rachunkowość.
    • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa finansów publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.

    DODATKOWE wymagania to:
    • doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością,
    • odpowiedzialność, samodzielność,
    • komunikatywność,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole.
    • wysoka kultura osobista
    • obsługa techniczna urządzeń biurowych

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku:

    Realizacja zagadnień związanych z rachunkowością, m.in.:

    • ewidencjonowanie operacji finansowych z budżetu jednostki,
    • prowadzenie spraw należności osobowych, sporządzanie deklaracji podatkowej, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie PIT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
    • sporządzanie przelewów,
    • prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
    • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
    • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • życiorys (CV),
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych -
    „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych” (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo - „Oświadczam, że jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe – „Oświadczam, że jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie” (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.

    Dokumenty należy składać w terminie do:

    13 lipca 2009r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko,
    w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko - Referent w Dziale Finansowo -Księgowym.

    Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 17 lipca 2009r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).

    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Dyrektor PUP Olecko
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2009-07-02 1337
    Data upublicznienia: 2009-07-02
    Art. czytany: 4376 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2009-07-03
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski

    2009-07-02
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet