|
|
|
|
Jednostki organizacyjne Powiatowy Urząd Pracy w Olecku Aktualności
|
|
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w PUP Olecko
DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze 1 etatu na czas określony od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. w projekcie pn. „Z myślą o przyszłości”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku w partnerstwie z czterema ośrodkami pomocy społecznej z terenu powiatu oleckiego.
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 87 520 30 78
I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku: 1) obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku; 2) wykształcenie wyższe; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku; 7) doświadczenie zawodowe w realizacji projektów POKL (minimum 1 projekt POKL o wartości co najmniej 750 000 zł, realizowany w okresie ostatnich dwóch lat w partnerstwie z jednostkami samorządu terytorialnego lub organizacjami pozarządowymi); 8) szkolenia z zakresu PO KL – min. 3 szkolenia w okresie ostatnich 2 lat; 9) znajomość SZOP - Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013; 10) znajomość aktualnych wytycznych i zasad regulujących realizację projektów POKL, w tym szczególnie: - zasady finansowania POKL; - wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL; - wytyczne dotyczące zachowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL (w tym poradnik „Zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL”); - zasady dotyczące przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; - dokument „Zakres realizacji projektów partnerskich określony przez Instytucję Zarządzającą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”; - wytyczne i informacje dotyczące PEFS 2007; - zasady Systemu Sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w tym Podręcznik wskaźników PO KL); - wytyczne dotyczące informacji i promocji projektów POKL. 11) znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL; 12) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. , poz. 674 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów; 13) znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.); 14) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.885z późn. zm); 15) znajomość przepisów ustawy z dnia12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2013r., poz.182z późn. zm); 16) znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy; 17) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne); 18) praktyczna umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych oraz generatora wniosków płatniczych; 19) umiejętność sporządzania wniosków o płatność; 20) umiejętność obsługi formularza PEFS 2007.
II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku: 1) ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami; 2) staż pracy w jednostkach administracji publicznej; 3) znajomość lokalnego rynku pracy; 4) znajomość języka angielskiego; 5) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, umiejętność pracy z trudnym klientem, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu; 2) koordynacja działań Lidera i Partnerów projektu; 3) nadzór nad prawidłową realizacją zasady równych szans kobiet i mężczyzn, w tym przeszkolenie kadry projektu w zakresie jej przestrzegania; 4) współpraca i kooperacja z partnerami projektu; 5) obsługa biura projektu (prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, zgodnie z wszelkimi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 6) przygotowywanie umów, korespondencji z uczestnikami projektu, partnerami, wykonawcami, kontakt z Instytucją Pośredniczącą; 7) przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność; 8) obsługa formularza PEFS; 9) prowadzenie monitoringu projektu (m.in.: bieżąca ocena harmonogramów, scenariuszy, dokumentacji, obserwacja zajęć, wywiady z uczestnikami, kontrola frekwencji na zajęciach, kontrole i wizyty w trakcie realizacji zadań, ankietyzacja uczestników, ew. udział w wyjeździe studyjnym, zestawienia wyników monitoringu na potrzeby spotkań Grupy Sterującej); 10) bieżąca współpraca z kadrą projektu oraz kontrola prawidłowości realizowanych przez nich zadań w zakresie kompletności i spójności z dokumentacją projektową; 11) promocja projektu (m.in. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i osiągniętych rezultatach, informacje w prasie, oznaczanie dokumentacji i miejsc realizacji zajęć, informowanie uczestników o otrzymaniu wsparcia ze środków Unii Europejskiej); 12) współudział w rekrutacji uczestników projektu; 13) bezpośrednia obsługa działań merytorycznych realizowanych przez Lidera projektu, tj. szkoleń i staży zawodowych oraz subsydiowanego zatrudnienia; 14) przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) praca przy komputerze, 2) praca w biurze w budynku nie posiadającym windy, 3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 4) praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscach realizacji poszczególnych form wsparcia w ramach projektu.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – listopad 2013r. – 11,6 % .
VI. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia) 6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.” 8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 9) oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1 (do pobrania ze strony internetowej pup.olecko.pl w zakładce urząd pracy - dokumenty do pobrania)
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 grudnia 2013 r. do godz. 8:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku). Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje: 1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie I – podpunkty od 9 do 20, który odbędzie się 30.12.2013r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata. 2) W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełnienia dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku. 3) W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu). 4) Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół. 5) Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku. 6) Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. 7) W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów. 8) Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku mgr Celina Górska
Data wprowadzenia: 2013-12-12 1403 Data upublicznienia: 2013-12-12 Art. czytany: 4695 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|