(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    w PUP Olecko

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze 1 etatu  na czas określony od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. w projekcie pn.  „Z myślą o przyszłości”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku w partnerstwie z czterema ośrodkami pomocy społecznej z terenu powiatu oleckiego.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 87 520 30 78

    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1) obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    2) wykształcenie wyższe;
    3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5) nieposzlakowana opinia;
    6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    7) doświadczenie zawodowe w realizacji projektów POKL (minimum 1 projekt POKL o wartości co najmniej 750 000 zł, realizowany w okresie ostatnich dwóch lat w partnerstwie z jednostkami samorządu terytorialnego lub organizacjami pozarządowymi);
    8) szkolenia z zakresu PO KL – min. 3 szkolenia w okresie ostatnich 2 lat;
    9) znajomość  SZOP -  Szczegółowy Opis Priorytetów  POKL na lata 2007 – 2013;
    10) znajomość aktualnych wytycznych i zasad regulujących realizację projektów POKL, w tym szczególnie:
    - zasady finansowania POKL;
    - wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
    - wytyczne dotyczące zachowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL (w tym poradnik „Zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL”);
    - zasady dotyczące przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
    - dokument „Zakres realizacji projektów partnerskich określony przez Instytucję Zarządzającą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”;
    - wytyczne i informacje dotyczące PEFS 2007;
    - zasady Systemu Sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w tym Podręcznik wskaźników PO KL);
    - wytyczne dotyczące informacji i promocji projektów POKL.
    11) znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    12) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. , poz. 674 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    13) znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.);
    14) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r.  o finansach publicznych (Dz. U.
    z 2013r., poz.885z późn. zm);
    15) znajomość przepisów ustawy z dnia12 marca 2004r. o pomocy społecznej  ( Dz. U. z 2013r., poz.182z późn. zm);
    16) znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    17) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    18) praktyczna umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych oraz generatora wniosków płatniczych;
    19) umiejętność sporządzania wniosków o płatność;
    20) umiejętność obsługi formularza PEFS 2007.

    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
    1)    ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami;
    2)    staż pracy w jednostkach administracji publicznej;
    3)    znajomość lokalnego rynku pracy;
    4)    znajomość języka angielskiego;
    5)    predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, umiejętność pracy z trudnym klientem, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    III.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1)    nadzór nad prawidłową realizacją projektu;
    2)    koordynacja działań Lidera i Partnerów projektu;
    3)    nadzór nad prawidłową realizacją zasady równych szans kobiet i mężczyzn, w tym przeszkolenie kadry projektu w zakresie jej przestrzegania;
    4)    współpraca i kooperacja z partnerami projektu;
    5)    obsługa biura projektu (prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, zgodnie z wszelkimi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki);
    6)    przygotowywanie umów, korespondencji z uczestnikami projektu, partnerami, wykonawcami, kontakt z Instytucją Pośredniczącą;
    7)    przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność;
    8)    obsługa formularza PEFS;
    9)    prowadzenie monitoringu projektu (m.in.: bieżąca ocena harmonogramów, scenariuszy, dokumentacji, obserwacja zajęć, wywiady z uczestnikami, kontrola frekwencji na zajęciach, kontrole i wizyty w trakcie realizacji zadań, ankietyzacja uczestników, ew. udział w wyjeździe studyjnym, zestawienia wyników monitoringu na potrzeby spotkań Grupy Sterującej);
    10)    bieżąca współpraca z kadrą projektu oraz kontrola prawidłowości realizowanych przez nich zadań w zakresie kompletności i spójności z dokumentacją projektową;
    11)    promocja projektu (m.in. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i osiągniętych rezultatach, informacje w prasie, oznaczanie dokumentacji i miejsc realizacji zajęć, informowanie uczestników o otrzymaniu wsparcia ze środków Unii Europejskiej);
    12)    współudział w rekrutacji uczestników projektu;
    13)    bezpośrednia obsługa działań merytorycznych realizowanych przez Lidera projektu, tj. szkoleń i staży zawodowych oraz subsydiowanego zatrudnienia;
    14)    przygotowanie dokumentów do archiwizacji.

    IV.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1)    praca przy komputerze,
    2)    praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    3)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    4)    praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscach realizacji poszczególnych form wsparcia w ramach projektu.

    V.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych –  listopad 2013r. – 11,6 % .

    VI.    Wymagane dokumenty:
    1)    list motywacyjny,
    2)    życiorys (CV),
    3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    4)    kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
    5)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6)    oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
    7)    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
    „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    8)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    9)    oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik  nr 1 (do pobrania ze strony internetowej pup.olecko.pl w zakładce urząd pracy - dokumenty do pobrania)

    VII.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 grudnia  2013 r. do godz. 8:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do  PUP w Olecku).
    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    VIII.    Dodatkowe  informacje:
    1)    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie I – podpunkty od 9 do  20, który odbędzie się 30.12.2013r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku  (pok. Nr 13).
    Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2)    W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów  z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełnienia dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku.
    3)    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    4)    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    5)    Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    6)    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu  
    z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    7)    W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
    8)    Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.


    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2013-12-12 1403
    Data upublicznienia: 2013-12-12
    Art. czytany: 4695 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2013-12-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet