(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych

    Ogłoszenie nr 500208463-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
    I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Olecku: Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz modernizacja szkolnej sieci komputerowej

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia:
    obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy:
    zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    tak
    Nazwa projektu lub programu
    Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Olecku. Oś priorytetowa Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych. Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna. Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.
    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak
    Numer ogłoszenia: 576927-N-2018
    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak
    Numer ogłoszenia: 500151804-N-2018

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES:
    I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Olecku, Krajowy numer identyfikacyjny 695723, ul. ul. Kościuszki 29, 19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 234 183, e-mail [email protected], faks 875 234 183.
    Adres strony internetowej (url): www.lo.olecko.pl
    I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Administracja samorządowa
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz modernizacja szkolnej sieci komputerowej
    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz wykonanie modernizacji szkolnej sieci komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Sprzęt i wszelkie urządzenia dostarczane do zamawiającego powinny być fabrycznie nowe.
    II.4) Informacja o częściach zamówienia:
    Zamówienie było podzielone na części:
    tak
    II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

    Dodatkowe kody CPV: 32410000-0, 39000000-2, 48900000-7
    SEKCJA III: PROCEDURA
    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
    nie
    III.3) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    CZĘŚĆ NR: 1
    NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 43556.09
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 51860.16
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 51860.16
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51860.16
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    CZĘŚĆ NR: 4
    NAZWA: Dostawa 24 stanowiskowej pracowni językowej

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 21907.00
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 26913.05
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 26913.05
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26913.05
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    CZĘŚĆ NR: 2
    NAZWA: Dostawa mebli i tablic

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 35435.00
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 38339.10
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 38339.10
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38339.10
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

    IV.9.1) Podstawa prawna
    Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
    IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


    Data wprowadzenia: 2018-08-31 1057
    Data upublicznienia: 2018-08-31
    Art. czytany: 3303 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet