ZSLiZ - Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
zsliz.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl
________________________________________
Olecko: Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134)
Numer ogłoszenia: 357412 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku , ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202251.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsliz.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, gmina Olecko. W zakres robót wchodzi: a) modernizacja boisk do piłki ręcznej/mini piłki nożnej, tenisa, koszykówki i siatkówki - nawierzchnia syntetyczna z poliuretanu, b) budowa ciągów komunikacyjnych(ciąg pieszy przy linii boiska), c) budowa infrastruktury technicznej podziemnej - drenaż odwadniający, + kolektor odprowadzający wody deszczowe, d) wykonanie skoczni w dal, e) montaż ogrodzenia wysokości h=4,0 m, f) montaż 4 szt. ławek trenerskich oraz 2 szt. koszy na śmieci, g) montaż piłko chwytów (jako dwu metrowa nadstawa ogrodzenia za bramkami, h) montaż urządzeń sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią: w załączniku nr 6 - Przedmiar, załączniku nr 7 - projekt budowlano-wykonawczy z rysunkami oraz w załączniku nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, specyfikacji technicznej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.20.00.00-9, 45.23.62.00-2, 45.22.38.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 12 000 zł. Słownie: dwanaście tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać ,,Wadium - przetarg na ,,Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zespołu Szkół Licealnych Zawodowych w Olecku w Banku BGŻ O/Olecko Rachunek nr 05 2030 0045 1110 0000 0186 6780 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 12.11.2014 r. do godz. 10:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie wpłynie na konto zamawiającego tj. do dnia 12.11.2014 r. do godz. 10:00 Gwarancje i poręczenia należy przedłożyć w oryginale - (załączyć do oferty). Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. 2. Zwrot wadium: 2.1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem rozdz. VIII pkt. 3.1 SIWZ. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zatrzymanie wadium: 3.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Prawo zamówień publicznych -tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232) zwanej dalej ustawą nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
• inne dokumenty
- badania na zawartość metali ciężkich wg normy DIN SPEC 18035-6, - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, - atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, - wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, - produkt powinien posiadać badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02, EN-14877:2003 oraz aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, c) Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru, d) Dowód wniesienia wadium, e) Podpisany wzór umowy na każdej stronie - załącznik Nr 5. Uwaga: w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. od dnia 20 lutego 2013 r. - Wykonawca w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. W sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. VI SIWZ-pkt.3a,3b, 3c pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI SIWZ - pkt 2a składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Gwarancje i poręczenia należy przedłożyć w oryginale - załączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsliz.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko..=
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko - sekretariat..=
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2014-10-28 1230 Data upublicznienia: 2014-10-28 Art. czytany: 3801 razy
|
|