(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zaproszenie do składania ofert do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych (...)

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25



    Znak sprawy: PZD.III.342/3/15 Olecko, 2015-02-12

    Zaproszenie do składania ofert



    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w specjalności drogowej i telekomunikacyjnej przy przebudowie drogi powiatowej
    nr 1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko

    I. Opis przedmiotu zamówienia


    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w specjalności drogowej i telekomunikacyjnej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko.

    W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy:

    • nadzór inwestorski nad wykonaniem zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych w specjalności drogowej i telekomunikacyjnej;

    • zgłaszanie konieczności wykonywania badań kontrolnych;

    • nadzór nad wbudowywanymi materiałami;

    • kontrola jakości materiałów;

    • kontrola obmiaru geodezyjnego robót;

    • zapewnienie udziału herpetologa;

    • bieżące i końcowe rozliczenie finansowe robót;

    • odbiór końcowy oraz udział w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym (minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy, przewidywalny maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót).

    CPV: 71520000-9


    II Termin wykonania zamówienia: 30 wrzesień 2015 r.


    III Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    2 Wiedza i doświadczenie

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem:

    a) co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego z branży drogowej o wartości usług nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda,

    b) co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego z branży telekomuni-kacyjnej o wartości usług nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto każda,
    w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

    3 Potencjał techniczny


    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    1) obsadzenie stanowiska inspektora nadzoru robót budowlanych w spec-jalności drogowej
    Inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności drogowej powinien posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

    2) obsadzenie stanowiska inspektora nadzoru robót budowlanych w spec-jalności telekomunikacyjnej
    Inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej powinien posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.



    UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

    5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    IV Poleganie na zasobach innych podmiotów

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności:

    a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

    b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

    c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

    d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

    e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których się zobowiązał.


    V Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów


    1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć:

    1 Oświadczenie o spełnianiu warunków

    Oświadczenie o spełnianiu warunków

    2 Wykaz usług

    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    3 Wykaz osób

    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szcze-gólności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kiero-wanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor-macją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    4 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia

    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień


    2. Inne wymagane dokumenty:

    1 Formularz oferty

    2 Harmonogram rzeczowo – finansowy

    3 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)

    Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)


    Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawia-jącego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyz-naczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

    VI Podwykonawstwo

    1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

    2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.


    VII Przygotowanie oferty


    Ofertę należy:

    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2015-02-23 do godz. 10:00.

    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w specjalności drogowej i telekomunikacyjnej przy przebudowie drogi powiatowej nr 1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko. Znak sprawy: PZD.III.342/3/15”


    VIII Termin związania ofertą


    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


    IX Kryteria oceny ofert – najniższa cena.


    X Kontakt z wykonawcą


    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1 inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. (087) 5202224
    e-mail: [email protected]

    2 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224
    e-mail: [email protected]


    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków

    2. Harmonogram rzeczowo - finansowy

    3. Wykaz usług

    4. Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia

    5. Wykaz osób

    6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

    7. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia



    Nr Nazwa dokumentu / wzoru
    1. Formularz oferty
    2. Wzór umowy
    3. Załącznik do umowy



    Data wprowadzenia: 2015-02-12 1359
    Data upublicznienia: 2015-02-12
    Art. czytany: 2766 razy

    » 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 28211 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy - rozmiar: 49664 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3. Wykaz usług - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4. Oświadczenie że osoby posiadaja wymagane uprawnienia - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5. wykaz osób - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - rozmiar: 29937 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 7. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - rozmiar: 32368 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Formularz oferty - rozmiar: 30439 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 58880 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik do umowy - rozmiar: 58880 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet