(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ - Przebudowa drogi powiatowej nr 1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25


    Pismo: PZD.III.342/1.01/15 Olecko dnia: 2015-02-25


    O D P O W I E D Ź
    na zapytania w sprawie SIWZ



    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2015-02-20 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

    Przebudowa drogi powiatowej nr1826N na odcinku dr. kraj. nr 65 - Małe Olecko,

    Treść wspomnianej prośby jest następująca :

    1. SIWZ rozdział 7 pkt 7.5 Inne wymagane dokumenty Lp. 3 'Harmonogram rzeczowo-finansowy'. Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu dotyczącego załączenia w/w dokumentu do oferty na zapis, iż wymagany harmonogram rzeczowo-finansowy powinien być dostarczony w dniu przekazania terenu budowy.

    2. SIWZ rozdział 15. Zamawiający w pkt 15.1 'Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: ...Okres Gwarancji i rękojmi' waga kryterium 6% natomiast w pkt 15.2 Nr. Kryterium 2 Zamawiający pisze, iż 'Okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy nie będzie punktowany, otrzyma maksymalną liczbę punktów - 10'
    Proszę o wyjaśnienie czy waga kryterium 'Okres gwarancji i rękojmi' będzie punktowa czy procentowa.

    3. Zwracamy się o potwierdzenie, iż na powyższym Kontrakcie mieszanki MMA muszą być zgodne z WT 2 2010, a kruszywa do MMA zgodne z WT-1 2010.

    4. Zwracamy się o potwierdzenie, że gwarancja na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy. W przypadku braku potwierdzenia zwracamy się o zamianę z oznakowania cienkowarstwowego na oznakowanie grubowarstwowe.

    5. Czy Zamawiający potwierdza, iż drzewa z wycinki stanowią własność wykonawcy. Jeżeli tak to na jaką odległość należy przyjąć odwóz.

    6. Zgodnie z SST D.01.02.02 humus należy zdjąć na pełną głębokość zalegania, w przedmiarze robót założono do wyceny gr 20 cm. Czy Zamawiający przewiduje zapłatę za nadwyżki odhumusowania wynikające z większej grubości odhumusowania.

    7. Jakie roboty należy przewidzieć w poz. 13 Przedmiaru robót na odcinek od km 0+042,00 do km 2+040,00

    8. W celu prawidłowego oszacowania wartości zamówienia zwracamy się o wskazanie na przekrojach normalnych kilometraży tj początek i koniec odcinka na których dany przekrój ma być zastosowany.

    9. W Projekcie Budowlanym brakuje strony 14. Jest to 1 strona tabeli nr 1 tabela robót ziemnych. Zwracamy się o dołączenie.

    10. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie stabilizacji gruntu cementem metodą na miejscu.

    11. Czy warstwę stabilizacji gruntu cementem należy wykonać z gruntu z dokopu czy z gruntu z wykopu.

    12. Wg SST D.04.07.01 należy użyć do wykonania podbudowy mieszanki AC 22P, natomiast wg projektu AC 16P. Zwracamy się o potwierdzenie, iż do podbudowy bitumicznej należy użyć mieszanki AC 22P.

    13. Jaką grubość podsypki należy przyjąć przy obrukowania skarp, dna rowu, oraz wlotu i wylotu przepustów.

    14. Zwracamy się o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje decyzjami niezbędnymi do realizacji inwestycji (decyzjami administracyjnymi, uzgodnienia, warunki techniczne z gestorami sieci), których czas ważności obejmuje okres realizacji inwestycji.


    Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:

    1. Zamawiający nie zmienia zapisu dotyczącego załączenia harmonogramu rzeczowo finansowego do oferty.

    2. Zamawiający poprawia omyłkę w SIWZ w pkt 15.2 Kryterium nr 2:
    Okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy nie będzie punktowany, otrzyma maksymalną liczbę punktów – 6%
    Waga kryterium: Okres gwarancji i rękojmi - będzie procentowa.

    3. Mieszanki MMA i kruszywa do MMA zgodne z SST.

    4. Zamawiający potwierdza, że gwarancja na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi 12 miesięcy.

    5. Drzewa z wycinki stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru drewna własnym staraniem i na własny koszt.

    6. Zamawiający nie przewiduje zapłaty za ewentualne nadwyżki zdjęcia warstwy humusu.

    7. Istniejący odcinek drogi podlegający rekultywacji przebiega w wykopie. Wykop należy uzupełnić gruntem uzyskanym z wykopów oraz rozłożyć warstwę ziemi urodzajnej(humusu) o gr. 20 cm na powierzchni określonej w przedmiarze robót.

    8. Zgodnie z dokumentacją projektową.

    9. Strona w załączeniu.

    10. Zamawiający nie ogranicza metody wykonania warstwy ulepszonego podłoża z kruszyw stabilizowanego cementem pod warunkiem zachowania wymagań określonych w SST.

    11. Warstwę ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem należy wykonać z kruszyw spełniających wymagania SST.

    12. Do podbudowy bitumicznej należy użyć mieszanki AC22P.

    13. Należy stosować podsypkę cementowo – piaskową 1:4 o gr. 10 cm.

    14. Zamawiający potwierdza, że dysponuje decyzjami niezbędnymi do realizacji inwestycji, których czas ważności obejmuje okres realizacji inwestycji.

    Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.


    Zamawiający




    Data wprowadzenia: 2015-02-25 1113
    Data upublicznienia: 2015-02-25
    Art. czytany: 2893 razy

    » Tabela robót ziemnych - rozmiar: 15446 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet