(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1838N Gąski - Kijewo - Guty na odcinku Gąski - Kijewo

    Ogłoszenie nr 584754-N-2019 z dnia 2019-08-14 r.
    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1838N Gąski - Kijewo - Guty na odcinku Gąski - Kijewo

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Tak
    Nazwa projektu lub programu
    Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    Nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, krajowy numer identyfikacyjny 79067600400000, ul. ul. Wojska Polskiego 12 , 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 202 224, e-mail [email protected], faks 875 202 225.
    Adres strony internetowej (URL): www.spolecko.bip.doc.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
    Tak
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    Tak
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
    Nie

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    forma pisemna
    Adres:
    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1838N Gąski - Kijewo - Guty na odcinku Gąski - Kijewo
    Numer referencyjny: PZD.III.342/9/19
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    Nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1838N Gąski - Kijewo - Guty na odcinku Gąski - Kijewo od km 0+009 do km 4+557 długości 4,548 km Gmina Olecko zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji. W ramach przebudowy drogi przewiduje się wykonanie następujących robót: 1) Wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,00m plus poszerzenia normatywne na łukach poziomych o wartościach promieni <150m. 2) Wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni mieszanką kruszywa o uziarnieniu 0-31,5mm z udziałem 50% ziaren łamanych i przekruszonych na odcinkach o dużej deformacji niedostatecznej nośności. 3) Wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z betonu asfaltowego na pozostałych odcinkach drogi. 4) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni gr. 7cm z betonu asfaltowego na odcinkach wyrównania nawierzchni kruszywem i na poszerzeniach. 5) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr. 5cm z betonu asfaltowego. 6) Budowę dwóch zatok autobusowych. 7) Przebudowę 8 szt. przepustów pod koroną drogi na ciekach melioracji szczegółowej. 8) Wymianę i uzupełnienie oznakowania pionowego na całej długości drogi powiatowej. 9)Przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i istniejących zjazdów gospodarczych. 10)Poprawę odwodnienia przez pogłębienie istniejących rowów przydrożnych i przebudowę przepustów pod zjazdami w dostosowaniu do projektowanej niwelety rowów.

    II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
    Dodatkowe kody CPV:
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    miesiącach: lub dniach:
    lub
    data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-31
    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zama-wiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż: I. Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się wykonaniem należycie co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. II. Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j.: - min. 1 wytwórnia mas bitumicznych, - min. 1 rozkładarka mas bitumicznych, - min. 2 walce statyczne, - min. 2 walce wibracyjne, - min. 2 koparki, - min. 3 samochody do mas bitumicznych i robót ziemnych. III. Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia: 1) kierownik budowy z minimalnym pięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
    Informacje dodatkowe: UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowla-nych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.).
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    Nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    1. Harmonogram rzeczowo – finansowy 2. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 3. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy) 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
    Tak
    Informacja na temat wadium
    1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-09-04 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Olecku 65 2030 0045 1110 0000 0185 0180; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    Nie
    Informacje dodatkowe:
    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    Nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    Nie
    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców
    Kryteria selekcji wykonawców:
    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
    Umowa ramowa będzie zawarta:
    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
    Informacje dodatkowe:
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    Informacje dodatkowe:
    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Czas trwania:
    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60,00
    Okres gwarancji i rękojmi 30,00
    Termin wykonania 10,00
    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    Tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Informacje dodatkowe
    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
    Wstępny harmonogram postępowania:
    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
    Informacje dodatkowe:
    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Czas trwania:
    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
    Data: godzina:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do zrealizowania zadania w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy; 2) Zmiany osobowe pod warunkiem, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganej postanowieniami SIWZ. 3) Zmiany podmiotów lub podwykonawców na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż proponowany inny podmiot lub podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2019-09-04, godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    Nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    > język polski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:
    Odbiór częściowy wykonanych robót oraz płatność za wykonane roboty będzie mogła nastąpić nie wcześniej niż w miesiącu kwietniu 2020r. po wykonaniu i odebraniu min. 50% wartości robót budowlanych.
    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


    Data wprowadzenia: 2019-08-14 1130
    Data upublicznienia: 2019-08-14
    Art. czytany: 3354 razy

    » Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - rozmiar: 183110 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Formularz Oferty - rozmiar: 185660 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Harmonogram rzeczowo - finansowy - rozmiar: 203776 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym.docx - rozmiar: 182301 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » KOSZTORYS OFERTOWY - rozmiar: 43331 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » KOSZTORYS OFERTOWY - rozmiar: 45568 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 192903 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - rozmiar: 188413 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę - rozmiar: 180208 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Projekt Budowlany - Gąski - Kijewo opis - rozmiar: 4318430 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU - rozmiar: 8198310 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » PRZEDMIAR ROBÓT.pdf - rozmiar: 83347 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-1 profil rowu - rozmiar: 199479 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-2 profil rowu - rozmiar: 215380 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-3 profil rowu - rozmiar: 202682 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-4 profil rowu - rozmiar: 207783 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-5 profil rowu - rozmiar: 189028 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-6 profil rowu - rozmiar: 182417 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-7 profil rowu - rozmiar: 199067 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przepust P-8 profil rowu - rozmiar: 182689 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 1 Plan orientacyjny PB - rozmiar: 1750921 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 2.1 Projekt zagopodarowania - rozmiar: 7965610 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 2.2 Projekt zagopodarowania - rozmiar: 7547584 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 2.3 Projekt zagopodarowania - rozmiar: 7504748 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 2.4 Projekt zagopodarowania - rozmiar: 9715937 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 3 Przekroje normalne - rozmiar: 478789 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 4 Profil podłużny - rozmiar: 2883261 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 5.1 Przekroje poprzeczne - rozmiar: 2058663 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 5.2 Przekroje poprzeczne - rozmiar: 3070737 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 5.3 Przekroje poprzeczne - rozmiar: 3445149 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 5.4 Przekroje poprzeczne - rozmiar: 3330095 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys 5.5 Przekroje poprzeczne - rozmiar: 2483484 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - na roboty budowlane procedura uproszczona - rozmiar: 225577 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » SST Gąski - Kijewo - rozmiar: 853779 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Umowa - SIWZ - rozmiar: 450048 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wykaz narzędzi - rozmiar: 204288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wykaz osób - rozmiar: 352768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wykaz robót budowlanych - rozmiar: 201728 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - rozmiar: 180912 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2019-08-23
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski

    2019-08-14
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    27. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    28. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    29. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    30. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    31. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    32. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    33. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    34. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    35. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    36. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    37. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    38. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    39. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    40. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet