(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • OGŁOSZENIE

    o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    * Referent w Dziale Finansowo - Księgowym PUP w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie – wyższe ekonomiczne, finanse i bankowość;
    3. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet Office, Excel, programy księgowe) w stopniu bardzo dobrym,
    4. znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa
    o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym;
    5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    6. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    7. nieposzlakowana opinia,
    8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko,
    9. dodatkowe wymagania to:
    - dobrze widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z rachunkowością,
    - umiejętność dobrej organizacji pracy,
    - samodzielność, odpowiedzialność,
    - komunikatywność,
    - obsługa techniczna urządzeń biurowych,
    - umiejętność pracy w zespole.

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
    Realizacja zagadnień związanych z rachunkowością, m.in.:
    1. ewidencjonowanie operacji finansowych z budżetu,
    2. prowadzenie spraw należności osobowych,
    3. sporządzanie deklaracji podatkowej, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
    i sporządzanie PIT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    4. przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
    5. sporządzanie przelewów,
    6. sporządzanie sprawozdań z dochodów i wydatków budżetowych.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, następującej treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001r. Nr 142,
    poz. 1593 z późn. zm.)”.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30 (pokój nr 14), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: 'Dotyczy naboru na stanowisko - Referent w Dziale Finansowo-Księgowym” lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu (decyduje data wpływu), w terminie do dnia 27 sierpnia 2007 r. do godz. 1500 Wyklucza się przyjmowanie dokumentów drogą elektroniczną.
    Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające w. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 30 sierpnia 2007r. o godz.1000 w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Olecku (pok. Nr 14).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 12.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego sporządzony zostanie protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.


    Data wprowadzenia: 2007-08-10 1241
    Data upublicznienia: 2007-08-10
    Art. czytany: 4682 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2007-08-10
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sesja XV - 26 stycznia 2012r.
    Sesja XVI - 23 lutego 2012r.
    Sesja XVII - 22 marca 2012r.
    Sesja XVIII - 26 kwietnia 2012r.
    Sesja XIX - 23 maja 2012r.
    Sesja XX - 28 czerwca 2012r.
    Sesja XXI - 14 sierpnia 2012
    Sesja XXII - 26 września 2012
    Sesja XXIII - 25 października 2012
    Sesja XXIV - 29 listopada 2012
    Sesja XXV - 28 grudnia 2012r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2012.
    » Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2012-2021
    » Projekt uchwały w sprawie rezygnacji z przedsięwzięcia ujętego w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2012-2021
    » Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych na cele niezwiązane z budową, przebudową (...)
    » Projekt uchwały w sprawie szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności (...)
    » Projekt uchwały w sprawie zmiany Statutu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku
    System BIP Inet