(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Spółki prawa handlowego
  • OLMEDICA Sp. z o.o.
  • ''OLMEDICA'' w Olecku - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

    19-400 Olecko, ul.Gołdapska 1
    NIP 847-14-88-956 REGON 519558690
    tel.(0-87) 520-22-95, 520-22-96, 520-25-43


    Dnia 16 maja 2003r założono - „Olmedica” w Olecku – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Kancelaria Notarialna w Olecku, REP.A.NR 2149/2003).
    Zarejestrowano dnia 17 czerwca 2003 roku pod nr KRS: 0000164875.

    Prezesem spółki jest mgr Katarzyna Mróz.
    Spółka „Olmedica” zarejestrowała z.o.z. pod nazwą Centrum Medyczne – Zakład Opieki Zdrowotnej w Olecku, nr z księgi rejestracyjnej 28-00684 dnia 16 lipca 2003r.
    Dyrektorem ds. lecznictwa zakładu jest Roman Szeremeta - Ordynator Oddziału Wewnętrznego.

    Przedmiotem przedsiębiorstwa Spółki jest:

    1/ 86.10. Z – działalność szpitali,
    2/ 86.90.B - działalność pogotowia ratunkowego,
    3/ 86.90.E – pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana,
    4/ 84.12.Z – kierowanie w zakresie działalności związanej z ochroną zdrowia, edukacją, kulturą oraz pozostałymi usługami społecznymi,
    z wyłączeniem zabezpieczeń społecznych,
    5/ 85.59.B – pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane,
    6/ 47.73.Z – sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach,
    7/ 47.74.Z – sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych , wyłączając ortopedyczne , prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach,
    8/ 47.75.Z – sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach,
    9/ 52.10.B – magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów,
    10/ 55.90.Z – pozostałe zakwaterowanie,
    11/ 56.29.Z – pozostała usługowa działalność gastronomiczna,
    12/56.10.A-restauracje i inne placówki gastronomiczne,
    13/56.30.Z- przygotowanie i podawanie napojów ,
    14/58.19.Z – pozostała działalność wydawnicza,
    15/ 68.20.Z – wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi,
    16/ 68.32.Z – zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie,
    17/ 72.19.Z – badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych,
    18/ 77.12.Z – wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych ,z wyłączeniem motocykli,
    19/ 77.39.Z – wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowanych,
    20/38.11.Z- zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne,
    21/38.12.Z- zbieranie odpadów niebezpiecznych,
    22/96.09.Z-pozostała działalność usługowa , gdzie indziej niesklasyfikowana

    Jednostki organizacyjne zakładu:
    - Szpital
    - Pracownie diagnostyczne
    - Pracownie zabiegowe
    - Poradnie specjalistyczne, w tym konsultacyjne
    - Dział Pomocy Doraźnej i Ratownictwa Medycznego

    Komórki organizacyjne zakładu:
    - oddział internistyczny z salą intensywnego nadzoru kardiologicznego
    - oddział ginekologiczny
    - oddział położniczo-noworodkowy z rooming-in
    - oddział dziecięcy
    - oddział chirurgii ogólnej
    - blok operacyjny
    - izba przyjęć
    - apteka
    - sterylizatornia
    - pracownia diagnostyki laboratoryjnej, w tym serologii
    - pracownia diagnostyki obrazowej, w tym USG
    - pracownia endoskopii
    - pracownia kardiologicznych badań nieinwazyjnych
    - pracownia fizjoterapii i rehabilitacji
    - poradnia chorób wewnętrznych
    - poradnia neurologii
    - poradnia rehabilitacji
    - poradnia pediatrii
    - poradnia ginekologii i położnictwa
    - poradnia gruźlicy i chorób płuc
    - poradnia chirurgii ogólnej
    - ambulatorium
    - zespół wyjazdowy „W”
    - zespół wyjazdowy „R”
    - karetka transportowa
    - ośrodek rehabilitacji dziennej
    - poradnia onkologiczna
    - poradnia endokrynologiczna
    - poradnia alergologiczna dla dzieci


    Data wprowadzenia: 2003-11-19 1512
    Data upublicznienia: 2003-11-19
    Art. czytany: 20843 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2010-01-05
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska

    2003-11-19
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Sylwester Kłos
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Sylwester Kłos
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Sylwester Kłos
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Sylwester Kłos
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Sylwester Kłos
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sesja V - luty
    Sesja VI - marzec
    Sesja VII - kwiecień
    Sesja VIII - czerwiec
    Sesja IX - sierpień
    Sesja X - wrzesień
    Sesja XI - październik
    Sesja XII - listopad
    Sesja - XIII grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na rok 2020
    » Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2020–2034
    » Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2019
    » Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2019 – 2033
    » Projekt uchwały zmieniająca uchwałę Nr V/27/2019 Rady Powiatu w Olecku z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki PFRON
    » Projekt uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu oleckiego w 2020 roku
    » Projekt uchwały w sprawie zmiany „Powiatowego programu rozwoju pieczy zastępczej na lata 2018 – 2020'
    » Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Mazurskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Ełku
    System BIP Inet