(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE specjalista do spraw programów - stażysta / specjalista do spraw szkoleń w wymiarze 1/2 etatu na czas określony od 01.01.2012r. do 28.02.2013r. w projekcie pn. „Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników firmy Delphia Yachts Kot Sp.j.” realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078
    1. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
      1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
      2. wykształcenie średnie / wyższe ;
      3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
      5. nieposzlakowana opinia;
      6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    2. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
      1. znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
      2. znajomość dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
        • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
        • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
        • podręcznik wskaźników POKL;
        • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
      3. znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
      4. znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2004r.,Nr 123 poz 1291);
      5. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
      6. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
      7. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz.U.z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
      8. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
      9. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
      10. prawo jazdy kat.B;
      11. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
      12. znajomość lokalnego rynku pracy;
      13. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
      1. przygotowanie specyfikacji SIWZ w zakresie wyłonienia jednostek szkoleniowych zgodnie z PZP,
      2. ocena złożonych ofert realizacji szkoleń pod względem formalnym oraz udział w pracach Komisji Przetargowej,
      3. przygotowanie wzorów dokumentów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej organizowanych szkoleń,
      4. przeprowadzenie rekrutacji uczestników szkoleń zgodnie z założeniami projektu „Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników firmy DELPHIA Yachts KOT Sp.j”,
      5. współpraca z jednostkami szkoleniowymi przy ustalaniu harmonogramów,
      6. gromadzenie informacji dotyczących realizacji szkoleń,
      7. zebranie i opracowanie danych z zakresu prowadzonych szkoleń do sprawozdań merytorycznych z realizacji w/w projektu,
      8. kontrola i monitoring szkoleń,
      9. przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
      1. praca przy komputerze,
      2. praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
      3. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
      4. praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do monitoringu zajęć w miejscu ich odbywania,
    5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - listopad 2011 – 10,26 %.
    6. Wymagane dokumenty:
      1. list motywacyjny,
      2. życiorys (CV),
      3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971)
      4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
      5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
      6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
      7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)„Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
      8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
      9. oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
      Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 21 grudnia 2011r.do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – specjalista do spraw programów - stażysta / specjalista do spraw szkoleń, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).
      Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    8. Dodatkowe informacje:
      1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 22.12.2011r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
      2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
      3. W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
      4. Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
      5. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
      6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
      7. W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
      8. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska

    Załącznik nr 1 do pobrania


    Data wprowadzenia: 2011-12-12 1828
    Data upublicznienia: 2011-12-12
    Art. czytany: 4662 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2011-12-16
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski

    2011-12-14
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski

    2011-12-12
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet