(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    w PUP Olecko

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
    Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze 1 etatu  na czas określony od 01.01.2014r. do 30.06.2015r. w projekcie pn.  „Z myślą o przyszłości”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanym w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku w partnerstwie z czterema ośrodkami pomocy społecznej z terenu powiatu oleckiego.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 87 520 30 78

    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1) obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    2) wykształcenie wyższe;
    3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5) nieposzlakowana opinia;
    6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    7) doświadczenie zawodowe w realizacji projektów POKL (minimum 1 projekt POKL o wartości co najmniej 750 000 zł, realizowany w okresie ostatnich dwóch lat w partnerstwie z jednostkami samorządu terytorialnego lub organizacjami pozarządowymi);
    8) szkolenia z zakresu PO KL – min. 3 szkolenia w okresie ostatnich 2 lat;
    9) znajomość  SZOP -  Szczegółowy Opis Priorytetów  POKL na lata 2007 – 2013;
    10) znajomość aktualnych wytycznych i zasad regulujących realizację projektów POKL, w tym szczególnie:
    - zasady finansowania POKL;
    - wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
    - wytyczne dotyczące zachowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL (w tym poradnik „Zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL”);
    - zasady dotyczące przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
    - dokument „Zakres realizacji projektów partnerskich określony przez Instytucję Zarządzającą Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”;
    - wytyczne i informacje dotyczące PEFS 2007;
    - zasady Systemu Sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w tym Podręcznik wskaźników PO KL);
    - wytyczne dotyczące informacji i promocji projektów POKL.
    11) znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    12) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. , poz. 674 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    13) znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.);
    14) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r.  o finansach publicznych (Dz. U.
    z 2013r., poz.885z późn. zm);
    15) znajomość przepisów ustawy z dnia12 marca 2004r. o pomocy społecznej  ( Dz. U. z 2013r., poz.182z późn. zm);
    16) znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    17) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    18) praktyczna umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych oraz generatora wniosków płatniczych;
    19) umiejętność sporządzania wniosków o płatność;
    20) umiejętność obsługi formularza PEFS 2007.

    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
    1)    ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami;
    2)    staż pracy w jednostkach administracji publicznej;
    3)    znajomość lokalnego rynku pracy;
    4)    znajomość języka angielskiego;
    5)    predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, umiejętność pracy z trudnym klientem, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    III.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    1)    nadzór nad prawidłową realizacją projektu;
    2)    koordynacja działań Lidera i Partnerów projektu;
    3)    nadzór nad prawidłową realizacją zasady równych szans kobiet i mężczyzn, w tym przeszkolenie kadry projektu w zakresie jej przestrzegania;
    4)    współpraca i kooperacja z partnerami projektu;
    5)    obsługa biura projektu (prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, zgodnie z wszelkimi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki);
    6)    przygotowywanie umów, korespondencji z uczestnikami projektu, partnerami, wykonawcami, kontakt z Instytucją Pośredniczącą;
    7)    przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność;
    8)    obsługa formularza PEFS;
    9)    prowadzenie monitoringu projektu (m.in.: bieżąca ocena harmonogramów, scenariuszy, dokumentacji, obserwacja zajęć, wywiady z uczestnikami, kontrola frekwencji na zajęciach, kontrole i wizyty w trakcie realizacji zadań, ankietyzacja uczestników, ew. udział w wyjeździe studyjnym, zestawienia wyników monitoringu na potrzeby spotkań Grupy Sterującej);
    10)    bieżąca współpraca z kadrą projektu oraz kontrola prawidłowości realizowanych przez nich zadań w zakresie kompletności i spójności z dokumentacją projektową;
    11)    promocja projektu (m.in. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i osiągniętych rezultatach, informacje w prasie, oznaczanie dokumentacji i miejsc realizacji zajęć, informowanie uczestników o otrzymaniu wsparcia ze środków Unii Europejskiej);
    12)    współudział w rekrutacji uczestników projektu;
    13)    bezpośrednia obsługa działań merytorycznych realizowanych przez Lidera projektu, tj. szkoleń i staży zawodowych oraz subsydiowanego zatrudnienia;
    14)    przygotowanie dokumentów do archiwizacji.

    IV.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1)    praca przy komputerze,
    2)    praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    3)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    4)    praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscach realizacji poszczególnych form wsparcia w ramach projektu.

    V.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych –  listopad 2013r. – 11,6 % .

    VI.    Wymagane dokumenty:
    1)    list motywacyjny,
    2)    życiorys (CV),
    3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    4)    kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
    5)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6)    oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
    7)    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
    „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    8)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    9)    oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik  nr 1 (do pobrania ze strony internetowej pup.olecko.pl w zakładce urząd pracy - dokumenty do pobrania)

    VII.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 grudnia  2013 r. do godz. 8:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do  PUP w Olecku).
    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    VIII.    Dodatkowe  informacje:
    1)    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie I – podpunkty od 9 do  20, który odbędzie się 30.12.2013r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku  (pok. Nr 13).
    Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2)    W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów  z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełnienia dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku.
    3)    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    4)    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    5)    Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    6)    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu  
    z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    7)    W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
    8)    Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.


    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2013-12-12 1403
    Data upublicznienia: 2013-12-12
    Art. czytany: 4692 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2013-12-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet