|
|
|
|
Przetargi Zapytania ofertowe
|
|
Zapytanie ofertowe nr OR.8011.2.106.2016 - „Organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego kursu EPLS Certyfikowanego przez Polską Radę Resuscytacji”
Powiat Olecki
Starostwo Powiatowe w Olecku
ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
tel. 87 520 24 75, fax 87 520 32 19
[email protected]
Zapytanie ofertowe nr OR.8011.2.106.2016
na zamówienie, którego wartość przekracza 3 500 zł brutto i jednocześnie nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty, określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tylko przepisy Kodeksu cywilnego.
Powiat Olecki, w ramach rozpoznania cenowego rynku, zaprasza do składania ofert pn.: „Organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego kursu EPLS Certyfikowanego przez Polską Radę Resuscytacji” wynikających z realizacji projektu pn. Program dla zdrowia, pogody ducha
i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego w ramach Programu Operacyjnego PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
1. Przedmiotem rozpoznania cenowego rynku jest „Organizacja i przeprowadzenie
2-dniowego kursu EPLS Certyfikowanego przez Polską Radę Resuscytacji”
dla 13 ratowników medycznych w zakresie wczesnego rozpoznawania dziecka w stanie niewydolności oddechowej lub krążeniowej.
2. Przeprowadzenie kursu ma na celu:
a) przeszkolenie ratowników medycznych w zakresie wczesnego rozpoznawania dziecka w stanie niewydolności oddechowej lub krążeniowej.
b) rozszerzenie wiedzy i umiejętności praktycznych wymaganych do przeprowadzenia interwencji zapobiegających rozwinięciu się niewydolności oddechowej lub zatrzymania krążenia u pacjentów pediatrycznych.
3. Wymagania dotyczące organizacji i przeprowadzenia kursu EPLS:
1) każdy uczestnik otrzymuje podręczniki do kursu,
2) kurs trwa 2 dni,
3) zajęcia prowadzone są przez instruktorów Europejskiej Rady Resuscytacji w formie:
a) wykładów zawierających m.in.:
- rozpoznanie dziecka poważnie chorego,
- wprowadzenie do zaopatrywania dróg oddechowych,
- zaburzenie rytmu serca,
- pacjent po urazie – zaopatrzenie,
- resuscytacja noworodka,
- opieka poresuscytacyjna.
b) pokazów zawierajacych:
- demonstracje działań przez grupę doświadczonych instruktorów mającą na celu przekazanie, na podstawie symulowanych scenariuszy, umiejętności oceny krytycznie chorego dziecka i podjęcie właściwych decyzji terapeutycznych. Odbywają się one przy wykorzystaniu elementów pozytywnej krytyki.
c) dyskusji, która obejmuje m.in.:
- etykę w resuscytacji,
- stacje ćwiczeniowe: podstawowe czynności resuscytacyjne, algorytm postępowania w przypadku ciała obcego w drogach oddechowych, udrażnianie dróg oddechowych, stabilizację kręgosłupa szyjnego – unieruchomienie, dostęp donaczyniowy, płynoterapię, leki, bezpieczną defibrylację, zaburzenia rytmu serca,
d) scenariusze symulowane na manekinach przystosowanych do wykonywania zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych (dostęp dożylny, wentylacja przyrządowa, intubacja, możliwość generowania zaburzeń rytmu serca, wykonanie defibrylacji) m.in.:
- niewydolność oddechowa,
- niewydolność krążenia – urazy,
- zatrzymanie krążenia,
- resuscytacja noworodka.
e) zakończenie kursu:
- ocena na podstawie, której zostanie wystawiony:
- CERTYFIKAT POLSKIEJ RADY RESUSCYTACJI
- CERTYFIKAT EUROPEAN RESUSCITATION COUNCIL
Ocena ofert:
1. Kryterium oceny: najniższa cena
2. Zamawiający przyjął 100% ceny jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Wartość punktowa kryteriów będzie wyliczana według wzoru:
C = wartość punktowa ceny
cena najniższa
C= ------------------------ x 100% x 100
cena badanej oferty
Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i który zaoferuje
w ofercie najniższą cenę brutto.
Termin i sposób składania ofert:
Termin: 28.01.2016 r. do godz. 15:00
Sposób składania oferty:
– listownie (liczy się data wpływu do biura projektu),
- pocztą elektroniczną [email protected], faks nr: 87 610 22 01
- lub osobiście w biurze projektu: ul. Wojska Polskiego 13 (I Piętro, wejście od Przytorowej),
19-400 Olecko.
Otwarcie ofert: 28.01.2016 r. o godz. 15:30
Termin realizacji zamówienia: Miesiąc luty 2016 r.
Uwagi:
1. Płatność po zrealizowaniu zajęć na podstawie wystawionej faktury w terminie do 21 dni.
2. Organizator kursu nie ponosi kosztów dojazdu uczestników na zajęcia.
3. Organizator kursu nie zapewnia noclegu
i wyżywienia.
Kryteria wyboru oferty:
1. Spełnienie warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty.
2. Po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryterium najniższej ceny.
Osoba upoważniona do udzielania informacji:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Marzanna
Pojawa-Grajewska, kierownik projektu, tel. 506 497 118.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
4. Po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą
na okres przewidziany w zapytaniu ofertowym.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie rozpoznania cenowego rynku lub odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań:
1. Uprawnienia instruktorów do prowadzenia kursów i szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz trzech wykonanych kursów w3 zakresie przedmiotu zapytania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie usług w zakresie przedmiotu zapytania.
Inne istotne informacje.
Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdu podczas wykonywania przedmiotowej usługi.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 - druk Oferty cenowej.
Załącznik nr 2 - druk Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w Biurze Projektu, ul. Wojska Polskiego 13,
19-400 Olecko.
Zatwierdził:
Marian Świerszcz
Starosta Olecki
Data wprowadzenia: 2016-01-20 1004 Data upublicznienia: 2016-01-20 Art. czytany: 2671 razy
|
|
» Oferta cenowa - rozmiar: 173568 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Wykaz głównych usług - rozmiar: 176640 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO - rozmiar: 178688 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zapytanie ofertowe - rozmiar: 196608 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Karina Bielawska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|