(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w PUP Olecko

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    Pośrednik pracy- stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie wyższe;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
    DODATKOWE wymagania to:
    • doświadczenie w publicznych służbach zatrudnienia,
    • znajomość lokalnego rynku pracy;
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu pośrednictwa pracy;
    • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
    • znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku:
    • popularyzacja usług w zakresie pośrednictwa pracy wśród klientów PUP,
    • udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia,
    • udzielanie pomocy pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
    • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami,
    • zakładanie, prowadzenie oraz aktualizacja rejestru pracodawców,
    • pozyskiwanie ofert pracy i ich bieżąca aktualizacja,
    • przyjmowanie ofert pracy i informacji o wolnych miejscach zatrudnienia,
    • ustalanie z pracodawcą formy realizacji oferty pracy,
    • informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji na rynku i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
    • organizowanie giełd pracy i spotkań bezrobotnych z pracodawcami,
    • sporządzanie informacji dodatkowych do sprawozdań z rynku pracy;
    • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań stanowiska;
    • współdziałanie z innymi Powiatowymi Urzędami Pracy w zakresie możliwości zatrudnienia na terenie ich działania.
    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
    Dokumenty należy składać w terminie do:
    26 czerwca 2008r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko – Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE
    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl. oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 30 czerwca 2008 r. o godz.10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2008-06-12 1033
    Data upublicznienia: 2008-06-12
    Art. czytany: 3611 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet