(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w PUP Olecko

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    REFERENT w Dziale Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:

    • obywatelstwo polskie;
    • wykształcenie – wyższe magisterskie, kierunek ekonomia lub finanse i rachunkowość.
    • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa finansów publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.

    DODATKOWE wymagania to:
    • doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością,
    • odpowiedzialność, samodzielność,
    • komunikatywność,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole.
    • wysoka kultura osobista
    • obsługa techniczna urządzeń biurowych

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku:

    Realizacja zagadnień związanych z rachunkowością, m.in.:

    • ewidencjonowanie operacji finansowych z budżetu jednostki,
    • prowadzenie spraw należności osobowych, sporządzanie deklaracji podatkowej, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie PIT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
    • sporządzanie przelewów,
    • prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
    • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
    • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • życiorys (CV),
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych -
    „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych” (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo - „Oświadczam, że jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe – „Oświadczam, że jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie” (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.

    Dokumenty należy składać w terminie do:

    13 lipca 2009r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko,
    w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko - Referent w Dziale Finansowo -Księgowym.

    Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE INFORMACJE

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 17 lipca 2009r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).

    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Dyrektor PUP Olecko
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2009-07-02 1337
    Data upublicznienia: 2009-07-02
    Art. czytany: 4372 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet