Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
  w Powiatowym Urządzie Pracy w Olecku
  Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,  
ul. Armii Krajowej 30 
19-400 Olecko 
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
  
•	Specjalista do spraw rozwoju zawodowego – stażysta 
  
WYMAGANIA  związane  ze stanowiskiem:
-  wykształcenie wyższe - kierunek administracja lub prawo, zarządzanie i marketing, 
       socjologia, politologia;
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
        przestępstwo skarbowe; 
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;
 - doświadczenie zawodowe (zatrudnienie lub staż).
  
 WYMAGANIA  DODATKOWE: 
- znajomość lokalnego rynku pracy;
 - znajomość przepisów:
- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, 
        poz. 1001 z późn. zm.), 
 - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 kwietnia 2009r. 
       w sprawie przygotowania zawodowego dorosłych,
 - rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie 
       standardów usług rynku pracy oraz w sprawie szczegółowych warunków 
        prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy,
 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
 - przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
 - przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, 
  
 - znajomość problematyki Unii Europejskiej,
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera  w  obszarze środowiska Windows 
        (pakiet MS Office, Excel);
 - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, 
        samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność 
        dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia 
        kwalifikacji zawodowych.
  
ZAKRES  ZADAŃ przewidzianych dla stanowiska pracy.
- Planowanie i organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, finansowanych ze środków FP i Europejskiego Funduszu Społecznego:
- prognozowanie potrzeb i ustalanie kierunków szkolenia w oparciu o analizę sytuacji na rynku pracy,
 - upowszechnianie informacji o szkoleniach,
 - ustalanie kryteriów rekrutacji na szkolenie oraz właściwy dobór uczestników szkolenia,
 - przygotowanie umowy z instytucją szkolącą,
 - przygotowywanie i wydawanie skierowań,
 - prowadzenie rejestrów w zakresie prowadzonych spraw,
 - przygotowanie rozliczeń dokumentów po zakończeniu szkolenia,
 - bieżące analizowanie efektywności szkoleń.
  
 - Przyjmowanie, analizowanie wniosków w sprawie finansowania z Funduszu Pracy  kosztów studiów podyplomowych,  w tym przygotowanie umów w sprawie. 
 - Planowanie działań w zakresie organizacji przygotowania zawodowego dorosłych:
- upowszechnianie informacji o zasadach organizowania przygotowania zawodowego 
       dorosłych,
 - pozyskiwanie od pracodawców propozycji utworzenia miejsc przygotowania zawodowego 
      dorosłych,
 - nabór i kwalifikowanie osób uprawnionych do odbycia przygotowania zawodowego 
      dorosłych,
 - przygotowanie umów w sprawie przygotowania zawodowego dorosłych,
 - nadzorowanie przebiegu przygotowania zawodowego dorosłych,
 - dokonywanie wyboru instytucji, w których może być przeprowadzony egzamin 
       kwalifikacyjny na tytuł zawodowy, egzamin czeladniczy lub egzamin sprawdzający
 - badanie jakości, skuteczności i efektywności przygotowania.
    
WYMAGANE  dokumenty:
- życiorys /CV/,
 - list motywacyjny,
 - kserokopia dowodu osobistego,
 - kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje  
    zawodowe, 
 - kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia 
          o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
 - kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
 - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz 
           korzystaniu z pełni praw publicznych-  
          „Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych oraz  posiadam pełną  zdolność 
            do czynności prawnych” 
 - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia 
      publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat 
      zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
     „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, 
      że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie 
      postępowanie karne.” 
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych 
            do celów rekrutacji
          „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych 
            do realizacji procesu rekrutacji,  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie 
            danych  osobowych  (Dz. U. z 2002r. , Nr 101,poz. 926 z późn. zm.)”.
  
Dokumenty należy składać w terminie do: 
  
22  października  2009 r. do godz. 14:00 w sekretariacie   POWIATOWEGO  URZĘDU  PRACY  W  OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach 
z dopiskiem – „Dotyczy naboru na stanowisko – Specjalista do spraw rozwoju zawodowego – 
stażysta  w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy w  Olecku”. 
  
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  
DODATKOWE    INFORMACJE
  
Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
  
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę 
kwalifikacyjną, która odbędzie się 26 października 2009r. o godz. 10:00 
w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy w Olecku (pok. Nr 13). 
  W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem 
  (numer telefonu).
  
  Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
 
  
  Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej   
  Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz 
  na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w  Olecku.
  
  
 Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze  
 czasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony nie dłuższy niż 
 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym 
 wypowiedzeniem.
  
   
                                                          Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy  
                                                                                w Olecku
  
                                                                             mgr Celina Górska
  Data wprowadzenia: 2009-10-09 1545 Data upublicznienia: 2009-10-09 Art. czytany: 5045 razy
  
 |  
 
 |