Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku 
  Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,  
ul. Armii Krajowej 30 
19-400 Olecko 
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
  
•	Starszy referent w dziale Finansowo-Księgowym.
   
WYMAGANIA  związane  ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe – kierunek zarządzanie , ekonomia lub finanse 
      i  rachunkowość 
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne     
     przestępstwo skarbowe; 
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;
 - doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w jednostkach samorządowych  na  stanowisku 
     związanym z rachunkowością,
 - doświadczenie  w zakresie rozliczania wydatków z Funduszy Europejskich
  
 
WYMAGANIA  DODATKOWE: 
- znajomość lokalnego rynku pracy;
 - dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem:  
- ustawa  o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r.,Nr 49, poz.2104),  
 - ustawa o rachunkowości (Dz.U.2009r. Nr 152,poz.1223 z późn. zm.)
  
 - znajomość przepisów:
- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, 
    poz. 1001 z późn. zm.), 
 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
 - przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
 - przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, 
  
 - znajomość problematyki Unii Europejskiej,
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera  w  obszarze środowiska Windows (pakiet 
      MS Office, Excel);
 - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, 
       samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność 
       dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia 
       kwalifikacji zawodowych.
  
ZAKRES  ZADAŃ przewidzianych dla stanowiska pracy.
- Ewidencjonowanie operacji finansowych, w tym dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych.
 - Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych.
 - Sporządzanie przelewów.
 - Sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy   
     strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami.
 - Sporządzanie sprawozdań  miesięcznych, okresowych i rocznych  z wydatków EFS   
      i  innych funduszy strukturalnych.    
  
WYMAGANE  dokumenty:
- życiorys /CV/,
 - list motywacyjny,
 - kserokopia dowodu osobistego,
 - kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje  zawodowe, 
 - kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia 
          o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
 - kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
 - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz 
          korzystaniu z pełni praw publicznych- 
  
         'Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych oraz  posiadam pełną  zdolność 
          do czynności prawnych' 
 - oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia 
          publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat 
          zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
 
     'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, 
          że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie 
           postępowanie karne.' 
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych 
          do celów rekrutacji
 
         'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych 
           do realizacji procesu rekrutacji,  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie 
           danych  osobowych  (Dz. U. z 2002r. , Nr 101,poz. 926 z późn. zm.)'.
  
 
Dokumenty należy składać w terminie do: 
  
20  listopada  2009 r. do godz. 14:00 w sekretariacie   POWIATOWEGO  URZĘDU  PRACY  W  OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach 
z dopiskiem – 'Dotyczy naboru na stanowisko – Starszy referent w dziale Finansowo – Księgowym  w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy w  Olecku'.
   
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  
DODATKOWE    INFORMACJE
  
Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
  
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę 
kwalifikacyjną, która odbędzie się 26 listopada 2009r. o godz. 10.00 
w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy w Olecku (pok. Nr 13). 
  W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem 
  (numer telefonu).
  
  Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
  
 
  Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej   
  Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz 
  na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w  Olecku.
  
  
 Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze  
 czasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony nie dłuższy niż 
 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym 
 wypowiedzeniem.
  
   
                                                             Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy  
                                                                                  w Olecku 
                                                                                mgr Celina Górska
  Data wprowadzenia: 2009-11-09 1345 Data upublicznienia: 2009-11-09 Art. czytany: 4153 razy
  
 |  
 
 |