|
|
|
|
Przetargi Zakup materiałów
|
|
LO ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup tonerów na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego
ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/8/POKL/2013
Zakup tonerów na potrzeby projektu pt.
„RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Olecko, 6 września 2013 r.
Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego
im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się z prośbą o wycenę tonerów wg specyfikacji opisanej w punkcie II.
I. Składający zapytanie
I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
tel./fax 87 523 41 83
e-mail: [email protected].
Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500
II. Opis przedmiotu zapytania
1. Zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z późn. zm. składam zapytanie zgodnie z poniższą specyfikacją:
Lp.
Nazwa urządzenia
Nazwa tonera/tuszu
Jedn. miary
1.
HP LaserJet 1015
HPQ2612A
sztuka
2.
HP LaserJet CP1525nw
HP CE320A, HP CE321A, HP CE322A, HP CE323A
komplet
3.
HP LaserJet M1132MFP
CE285A
sztuka
4.
Samsung CLP 320
CLT-C407S, CLT-Y407S, CLT-M407S, CLT-K4072S
komplet
5.
Samsung ML 2251N
ML2250D5
sztuka
6
Konica Minolta 7222
TN301K
sztuka
7
Canon MG5350
PGI-525PGBK, CLI-526BK, CLI-526C, CLI-526M i CLI-526Y
komplet
2. Wartość zamówienia zostanie określona po przeprowadzeniu rozeznania na podstawie przedstawionych cen jednostkowych.
3. Produkt musi być nowy, nieregenerowany, objęty gwarancją.
4. Dopuszcza się możliwość stosowania tonerów zamiennych.
5. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców.
6. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1):
płatność przelewem w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT.
dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę.
termin realizacji zamówienia: do 30.09.2013 r.
III. Termin realizacji zamówienia i płatność
1. Złożenie zamówienia na podstawie oferty nastąpi do 18 września 2013 r. Realizacja zamówienia powinna nastąpić
do 30 września 2013 r.
2. Płatność za przedmiot zamówienia na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT zostanie dokonana
po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przyjmuje możliwości zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia.
IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium:
a) cena – waga 80%
b) jakość tonerów – waga 20%
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
w zapytaniu.
3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
VI. Przygotowanie ofert:
1. Na ofertę składają się:
a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
b) Oświadczenie - załącznik nr 2
2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I; drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183 do 16 września 2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602 350 866.
3. Termin związania ofertą - 15 dni od daty upływu składania ofert.
4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Zamawiający
Leszek Olszewski
Dyrektor Szkoły
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Data wprowadzenia: 2013-09-06 1524 Data upublicznienia: 2013-09-06 Art. czytany: 2772 razy
|
|
» OGŁOSZENIE - rozmiar: 283136 bajtów Typ pliku: application/force-download
|
» zalacznik nr 1 - oferta - rozmiar: 273920 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 2 - Oświadczenie - rozmiar: 261632 bajtów Typ pliku: application/force-download
|
Wiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|