(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • ZSLiZ - Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.zsliz.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl

    ________________________________________
    Olecko: Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134)
    Numer ogłoszenia: 244198 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014


    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku , ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202251.

    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsliz.olecko.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, gmina Olecko. W zakres robót wchodzi: a) modernizacja boisk do piłki ręcznej/mini piłki nożnej, tenisa, koszykówki i siatkówki - nawierzchnia syntetyczna z poliuretanu, b) budowa ciągów komunikacyjnych(ciąg pieszy przy linii boiska), c) budowa infrastruktury technicznej podziemnej - drenaż odwadniający, + kolektor odprowadzający wody deszczowe, d) wykonanie skoczni w dal, e) montaż ogrodzenia wysokości h=4,0 m, f) montaż 4 szt. ławek trenerskich oraz 2 szt. koszy na śmieci, g) montaż piłko chwytów (jako dwu metrowa nadstawa ogrodzenia za bramkami, h) montaż urządzeń sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią: w załączniku nr 6 - Przedmiar, załączniku nr 7 - projekt budowlano-wykonawczy z rysunkami oraz załączniku nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Kod CPV 45233000-9, 45200000-9, 45236200-2, 45223800-4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, specyfikacji technicznej..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.20.00.00-9, 45.23.62.00-2, 45.22.38.00-4.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.


    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium:
    1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 12 000 zł. Słownie - dwanaście tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach - pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać ,,Wadium - przetarg na Remont i modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wykonaniem skoczni w dal przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 (działka geod. Nr 17/134). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zespołu Szkół Licealnych Zawodowych w Olecku w Banku BGŻ O/Olecko. Rachunek nr 05 2030 0045 1110 0000 0186 6780 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 05.08.2014 r. do godz. 12:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie wpłynie na konto zamawiającego tj. do dnia 05.08.2014 r. do godz. 12:00. Gwarancje i poręczenia należy przedłożyć w oryginale - (załączyć do oferty). Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. 2. Zwrot wadium. 2.1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem rozdz. VIII pkt. 3.1 SIWZ. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zatrzymanie wadium. 3.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) zwanej dalej ustawą nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    o O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    o W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    o Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Dokumenty wymagane w ofercie a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, c) Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru, d) Dowód wniesienia wadium, e) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 5. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia ww. dowodów, uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Rozdz. V pkt. 1 ppkt b) SIWZ - (str. 4) - Zamawiający nie wymaga wskazania w ww. wykazie informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania w nim wszystkich wykonanych robót budowlanych. Dowodami, o których mowa powyżej są - poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga- w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. od dnia 20 lutego 2013 r. - Wykonawca w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. W sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. VI SIWZ-pkt.3a,3b, 3c pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI SIWZ - pkt 2a składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Podpisany wzór umowy na każdej stronie. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Gwarancje i poręczenia należy przedłożyć w oryginale - załączyć do oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    www.zsliz.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Licealnych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2014-07-22 1001
    Data upublicznienia: 2014-07-22
    Art. czytany: 2788 razy

    » 1D SCHEMAT ODWODNIENIA - rozmiar: 23001580 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 1M SCHEMAT MAS ZIEMNYCH - rozmiar: 137249 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 1Z ZAGOSPODAROWANIE TERENU - rozmiar: 29467813 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 1 USYTUOWANIE PÓL GRY - rozmiar: 151042 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 2D DRENAŻ D1 D2 D6 - rozmiar: 152410 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 2m PRZEKROJE NORMALNE 1 - rozmiar: 151952 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 2 RZUT BOISKA - rozmiar: 185771 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 3D DRENAŻ D3 D4 D5 - rozmiar: 150710 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 3M PRZEKROJE NORMALNE 2 - rozmiar: 156019 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 3 BOISKO DO PIŁKI RĘCZNEJ - rozmiar: 139945 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4D DRENAŻ D7 KOLEKTOR KG1 - rozmiar: 130610 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4M PRZEKROJE NORMALNE 3 - rozmiar: 120807 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4 BOISKO DO TENISA - rozmiar: 129779 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 5 BOISKO DO KOSZYKÓWKI - rozmiar: 131869 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 6 BOISKO DO SIATKÓWKI - rozmiar: 132931 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 7 OSPRZĘT SPORTOWY - rozmiar: 206529 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 8 OGRODZENIE - rozmiar: 102918 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Gołdapska boisko przedmiar - rozmiar: 132248 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opis TECHNICZNY - rozmiar: 117400 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 271360 bajtów
    Typ pliku: application/
    » SPECYFIKACJA - rozmiar: 566789 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet