|
|
|
|
Przetargi Zapytania ofertowe
|
|
Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku
Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
e-mail: [email protected]
Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25
Znak sprawy: PZD.III.342/14/15 Olecko, 2015-05-05
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku zgodnie z przedmiarem robót.
CPV: 45233140-2
II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem należycie co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1)obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których się zobowiązał.
III. Termin wykonania zamówienia: 2015-06-30
IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
Wymagany dokument
1 Formularz oferty
2 Kosztorys ofertowy
3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
4 Wykaz osób
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5 Oświadczenie kierownika budowy
Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót
6 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)
Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, nie będzie najkorzystniejsza, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
V. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (koszt)
VI. Przygotowanie oferty
a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2015-05-12 do godz. 11:00.
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku. Znak sprawy: PZD.III.342/14/15”
VII Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]
2 mgr inż. Marta Kapicka - Starszy referent w Dziale Technicznym PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]
Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
1 Formularz oferty
2 Kosztorys ofertowy
3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
4 Wykaz osób
5 Oświadczenie kierownika budowy
6 Wykaz robót budowanych
7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)
Nazwa dokumentu
1 Wzór umowy
2 Przedmiar robót
Data wprowadzenia: 2015-05-05 1429 Data upublicznienia: 2015-05-05 Art. czytany: 2681 razy
|
|
» 1 Formularz oferty - rozmiar: 20570 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» 2 Kosztorys ofertowy - rozmiar: 64000 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» 3 oświadczenie że osoby posiadają wymagane uprawnienia - rozmiar: 30720 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» 4 wykaz osób - rozmiar: 33280 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» 5 oświadczenie kierownika budowy - rozmiar: 27136 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» 6 wykaz robót budowlanych - rozmiar: 35840 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - rozmiar: 23632 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Przedmiar robót - rozmiar: 48640 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» wzór umowy - rozmiar: 22700 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Wiadomość wprowadził: Karina Bielawska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|