(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na dostawę mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ'

    Znak sprawy: OSW.081.6.2.2017 Olecko, 21 sierpnia 2017 r.

    Dotyczy: wyboru dostawcy na zapytanie cenowe nr OSW.081.6.2.2017 z dnia 14.08.2017 r. pn. dostawa mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ”.


    1. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.

    W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254 z późn. zm.) w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START
    W PRZYSZŁOŚĆ' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, zawiadamiam o wyborze oferty najkorzystniejszej złożonej przez firmę Eldor Sp. z o.o. z Bielsko-Białej. Łączna wartość brutto najkorzystniejszej oferty wynosi 3 267,99 zł.

    2. NAZWY I ADRESY WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY WRAZ Z PRZYZNANĄ OFERTOM PUNKTACJĄ:

    Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena oferty Liczba punktów
    1. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino 4 700,00 zł 70
    2. Eldor Sp. z o.o., ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko-Biała 3 267,99 zł 100
    3. Cezas-Glob Sp. o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn 3 420,00 zł 96
    4. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 3 665,00 zł 89
    5. LG Furniture Wojciech Gibert, Al. Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa 3 924,00 zł 83
    6. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół 'CEZAS' sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok 3 733,00 zł 88

    Uzasadnienie – Oferta nr 2 spełnia wszystkie warunki postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym
    nr OSW.081.6.2.2017 oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.

    Zamawiający
    Artur Sobolewski
    Dyrektor Ośrodka


    Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2017-08-21 1824
    Data upublicznienia: 2017-08-21
    Art. czytany: 2493 razy

    » Zawiadomienie o wyborze oferty - meble - rozmiar: 115712 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2017-08-21
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet