(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na dostawę mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ'

    Znak sprawy: OSW.081.6.2.2017 Olecko, 21 sierpnia 2017 r.

    Dotyczy: wyboru dostawcy na zapytanie cenowe nr OSW.081.6.2.2017 z dnia 14.08.2017 r. pn. dostawa mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ”.


    1. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.

    W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254 z późn. zm.) w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę mebli, tablic i ekranów na potrzeby projektu 'RÓWNY START
    W PRZYSZŁOŚĆ' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, zawiadamiam o wyborze oferty najkorzystniejszej złożonej przez firmę Eldor Sp. z o.o. z Bielsko-Białej. Łączna wartość brutto najkorzystniejszej oferty wynosi 3 267,99 zł.

    2. NAZWY I ADRESY WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY WRAZ Z PRZYZNANĄ OFERTOM PUNKTACJĄ:

    Nr oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena oferty Liczba punktów
    1. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, ul. Lubomira 29 A, 62-090 Mrowino 4 700,00 zł 70
    2. Eldor Sp. z o.o., ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko-Biała 3 267,99 zł 100
    3. Cezas-Glob Sp. o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn 3 420,00 zł 96
    4. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź 3 665,00 zł 89
    5. LG Furniture Wojciech Gibert, Al. Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa 3 924,00 zł 83
    6. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół 'CEZAS' sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok 3 733,00 zł 88

    Uzasadnienie – Oferta nr 2 spełnia wszystkie warunki postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym
    nr OSW.081.6.2.2017 oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.

    Zamawiający
    Artur Sobolewski
    Dyrektor Ośrodka


    Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2017-08-21 1824
    Data upublicznienia: 2017-08-21
    Art. czytany: 2492 razy

    » Zawiadomienie o wyborze oferty - meble - rozmiar: 115712 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2017-08-21
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet