|
|
|
|
Przetargi Zapytania ofertowe
|
|
ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/11/POKL/2013 na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/11/POKL/2013
na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Olecko, 25 października 2013 r.
Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się
z prośbą o wycenę pomocy dydaktycznych według specyfikacji opisanej w punkcie III i załączniku nr 1.
I. Składający zapytanie
I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
tel./fax 87 523 41 83
e-mail: [email protected].
Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500
II. TRYB POSTĘPOWANIA:
W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do min. 3 księgarni internetowych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.
III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 pomocy dydaktycznych
na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu.
2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Na początku roku szkolnego 2014/2015 planuje się zamówienie uzupełniające.
3. Pomoce sportowe muszą być nowe i pełnowartościowe.
4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.
V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %
Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:
wartość minimalna wśród złożonych ofert
Xn = _________________________________ x waga %
wartość zaproponowana przez Wykonawcę n
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
VI. Przygotowanie ofert:
Na ofertę składają się:
a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
b) Oświadczenie - załącznik nr 2
2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że wskazana w załączniku nr 1 ilość pomocy dydaktycznych jest szacunkowa. Ostateczna ilość zamówionych pomocy ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
4. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1):
płatność przelewem w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT.
dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę.
termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od zawarcia umowy dostawy.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
do 31 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
ZATWIERDZAM
Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Data wprowadzenia: 2013-10-25 1301 Data upublicznienia: 2013-10-25 Art. czytany: 2756 razy
|
|
» Ogłoszenie na BIP - zakup pomocy dydaktycznych LO.doc - rozmiar: 278016 bajtów Typ pliku: application/force-download
|
» Załącznik nr 1 - Oferta dostawcy.doc - rozmiar: 446464 bajtów Typ pliku: application/force-download
|
» Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc - rozmiar: 262144 bajtów Typ pliku: application/force-download
|
Wiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|