(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/11/POKL/2013 na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/11/POKL/2013

    na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Olecko, 25 października 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się
    z prośbą o wycenę pomocy dydaktycznych według specyfikacji opisanej w punkcie III i załączniku nr 1.

    I. Składający zapytanie
    I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
    ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
    tel./fax 87 523 41 83
    e-mail: [email protected].
    Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


    II. TRYB POSTĘPOWANIA:
    W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do min. 3 księgarni internetowych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.

    III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 pomocy dydaktycznych
    na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu.
    2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Na początku roku szkolnego 2014/2015 planuje się zamówienie uzupełniające.
    3. Pomoce sportowe muszą być nowe i pełnowartościowe.
    4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców.

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.

    V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %
    Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x waga %
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

    VI. Przygotowanie ofert:
    Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
    3. Zamawiający informuje, że wskazana w załączniku nr 1 ilość pomocy dydaktycznych jest szacunkowa. Ostateczna ilość zamówionych pomocy ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
    4. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1):
    płatność przelewem w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT.
    dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę.
    termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od zawarcia umowy dostawy.

    VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
    do 31 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.

    VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
    1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
    2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.



    ZATWIERDZAM


    Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-10-25 1301
    Data upublicznienia: 2013-10-25
    Art. czytany: 2752 razy

    » Ogłoszenie na BIP - zakup pomocy dydaktycznych LO.doc - rozmiar: 278016 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 1 - Oferta dostawcy.doc - rozmiar: 446464 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc - rozmiar: 262144 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2013-10-25
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet