(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Zaproszenie do składania ofert: Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25

    Znak sprawy: PZD.III.342/14/14 Olecko, 2014-09-22


    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

    Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    I. Tryb postępowania

    Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro.

    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Zakup soli drogowej w ilości 100 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie oleckim i ulic powiatowych w Olecku z transportem do bazy w miejscowości Stożne, gmina Kowale Oleckie, powiat olecki.
    CPV: 34927100-2
    III Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1
    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    2
    Wiedza i doświadczenie
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    3
    Potencjał techniczny
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    4
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    5
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    IV Termin wykonania zamówienia
    Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2014-10-24.
    V Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów
    1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom
    Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
    4. Inne wymagane dokumenty:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Formularz oferty


    VI Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:
    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2014-09-30 do godz. 10:00.
    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego. Znak sprawy: PZD.III.342/14/14”

    VII Termin związania ofertą

    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    VIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Nr
    Nazwa kryterium
    Waga
    1
    Cena (koszt)
    100 %
    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
    Nr kryterium
    Wzór
    1
    Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie
    3. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    IX Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1
    inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]
    2
    mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]

    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr
    Nazwa załącznika
    1.
    Formularz oferty
    2.
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    3.
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    Nr
    Nazwa dokumentu / wzoru
    1.
    Wzór umowy


    Data wprowadzenia: 2014-09-22 1242
    Data upublicznienia: 2014-09-22
    Art. czytany: 3835 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 45056 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » WZÓR U M O W Y - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 61440 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2014-09-22
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet