(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Zaproszenie do składania ofert: Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25

    Znak sprawy: PZD.III.342/14/14 Olecko, 2014-09-22


    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

    Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego

    I. Tryb postępowania

    Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro.

    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Zakup soli drogowej w ilości 100 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie oleckim i ulic powiatowych w Olecku z transportem do bazy w miejscowości Stożne, gmina Kowale Oleckie, powiat olecki.
    CPV: 34927100-2
    III Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1
    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    2
    Wiedza i doświadczenie
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    3
    Potencjał techniczny
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    4
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    5
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    IV Termin wykonania zamówienia
    Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2014-10-24.
    V Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów
    1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom
    Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
    4. Inne wymagane dokumenty:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Formularz oferty


    VI Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:
    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2014-09-30 do godz. 10:00.
    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Zakup soli drogowej w ilości 100 ton z transportem do siedziby Zamawiającego. Znak sprawy: PZD.III.342/14/14”

    VII Termin związania ofertą

    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    VIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Nr
    Nazwa kryterium
    Waga
    1
    Cena (koszt)
    100 %
    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
    Nr kryterium
    Wzór
    1
    Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie
    3. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    IX Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1
    inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]
    2
    mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]

    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr
    Nazwa załącznika
    1.
    Formularz oferty
    2.
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    3.
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    Nr
    Nazwa dokumentu / wzoru
    1.
    Wzór umowy


    Data wprowadzenia: 2014-09-22 1242
    Data upublicznienia: 2014-09-22
    Art. czytany: 3834 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 45056 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » WZÓR U M O W Y - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 61440 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2014-09-22
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet