|
|
|
|
Aktualności
|
|
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA - „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 – „Infrastruktura społeczna”, Działanie 3.1 „Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Do udzielenia zamówienia nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164, z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).
Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Olecku (podmiot realizujący projekt)
ul. Kolejowa 32
19-400 Olecko
tel. 87 520 22 94; fax. 87 520 32 19
e-mail: [email protected]; [email protected]
Osoby do kontaktu:
Sylwia Syperowicz– Skarbnik Powiatu
Katarzyna Radzewicz – inspektor Wydziału Finansowego
Nr projektu : WND-RPWM.03.01-28-008/09
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu: 3 787 769,56 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt dziewięć zł 56/100 gr).
Wydatki kwalifikowalne: 3 249 888,94 zł (słownie: trzy miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem zł 94/100 gr).
Środki europejskie(EFRR): 2 762 405,59 zł (słownie: dwa miliony siedemset sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta pięć zł 59/100 gr).
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”. Audyt powinien obejmować analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z założeniami dokumentu - „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010r.” - dostępnym na stronie internetowej RPO W i M - www.rpo.warmia.mazury.pl.
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
- orientacyjny termin realizacji – 16 – 26 luty 2016 r.
Zakończenie audytu 26 luty 2016 r.
O dokładnym terminie wykonania audytu Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie 5 dni przed Wykonaniem zlecenia- dopuszcza się przekazanie informacji e-mail’em, faxem.
Warunki dotyczące zamówienia:
Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu przygotowanym wg dokumentu ,,Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010 r.”
Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Wymogi udziału wykonawców:
1) O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.
2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:
a) udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,
b) udokumentowane doświadczenie:
- w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,
- związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, pochodzących z Unii Europejskiej;
- w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.
3) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:
a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
4) Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.
5) Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:
a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz.649),
b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz.1240),
c) w latach 2003-2006 zdały przed komisja powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz :
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
Bezstronność i niezależność wykonawcy audytu zewnętrznego:
1) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjęta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak i osoba przeprowadzająca audyt.
2) Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.
3) Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzaniu audytu):
a) posiada udziały, akcyjne inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjęta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,
b) jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjęta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu 5 lat, co najmniej 50% przedmiotu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjęta, jednostki wobec niej
dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,
e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej od drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjęta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie
osoby,
f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie przedmiotowym projektem,
g) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM tj.: IŻ, IP, IP II,
h) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,
i) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
4) Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji tj.:IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede
wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.
Termin składania ofert:
Do dnia: 08.02.2016 r. Godzina: 10:00
Miejsce składania ofert:
Starostwo Powiatowe w Olecku, pok. 23 (kancelaria)
ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
Zawartość oferty
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
• oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1,
• wzór umowy zaparafowany przez Osoby Uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2,
• kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do wykonania zamówienia /wykształcenie, staż pracy/ Załącznik nr 3,
• odpis aktualnych zaświadczeń pozwalających na przeprowadzenie audytu zewnętrznego
zgodnie z „Wytycznymi dla Beneficjentów dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury
na lata 2007-2013' z dnia 13 kwietnia 2010 r.
Data wprowadzenia: 2016-01-29 0815 Data upublicznienia: 2016-01-29 Art. czytany: 3973 razy
|
|
» Załącznik nr 1 - Formularz cenowy oferty - rozmiar: 65536 bajtów Typ pliku: application/
|
» Załącznik nr 2 - wzór umowy na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - rozmiar: 92672 bajtów Typ pliku: application/
|
» Załącznik nr 3 - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - rozmiar: 65536 bajtów Typ pliku: application/
|
Wiadomość wprowadził: Karina Bielawska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|