| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Powiatowy Urząd Pracy w Olecku   Aktualności
 |  
| 
 |  
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
  w PUP Olecko
  Powiatowy Urząd Pracy w Olecku  
ul. Armii Krajowej 30 
19-400 Olecko, 
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
  
Pośrednik pracy - stażysta  w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku  Pracy  w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy  w  Olecku. 
  
WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu 
umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
 - wykształcenie: wyższe magisterskie;
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw 
   publicznych;
 - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie; 
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym 
      stanowisku.
  
DODATKOWE wymagania: 
- doświadczenie zawodowe;
 - znajomość lokalnego rynku pracy;
 - znajomość zasad  postępowania podczas kontaktu  z  klientem – pracodawcą;
 - znajomość przepisów ustawy z dnia  20 kwietnia 2004r. o promocji  
     zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 
     z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia         
     02.03.2007 r. w  sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych 
      warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku     
       Pracy;
 - znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa  
       pracy,
 - znajomość  przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, 
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows 
      (pakiet MS Office, Excel, inne);
 - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, 
       odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, 
       komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy 
       w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  
ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
- organizowanie miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie – użytecznych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz  środków Europejskiego Funduszu Społecznego:  
- selektywny wybór pracodawców, u których organizowane będą miejsca pracy w ramach form aktywnych (na podst. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy oraz na podst. zasad lokalnej polityki rynku pracy),   
 - przyjmowanie, analiza i realizacja wniosków,
 - badanie wiarygodności pracodawców,
 - negocjowanie warunków organizacji miejsc pracy, 
 - przygotowywanie umów w sprawie organizowania miejsc pracy w ramach form aktywnych (formularz wewnętrzny umowy), 
 - nadzór nad kontrolą utworzonych miejsc pracy u pracodawców (formularz wewnętrzny protokołu),
 - przyjmowanie i ocena ofert pracy.
  
 - Przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenia organizowanych prac interwencyjnych, robót publicznych oraz prac społecznie – użytecznych, w tym  dokumentacji dot. EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie 
z realizowanymi przez PUP projektami:
- ocena efektywności utworzonych miejsc pracy ,
 - rozliczanie kosztów dojazdu do pracy osobom zatrudnionym 
w ramach form aktywnych.
  
 - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, zatrudniającymi osoby bezrobotne w ramach form aktywnych.  
  
WYMAGANE  dokumenty:
- życiorys /CV/,
 - list motywacyjny,
 - kserokopia dowodu osobistego,
 - kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje  
  zawodowe, 
 - kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności 
       (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
 - kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
 - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz 
        oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie -   
       „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych 
         i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie  
        (*niepotrzebne skreślić)”,
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych  
        osobowych do celów rekrutacji -
      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb 
        niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 
       29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
  
Dokumenty należy składać w terminie do:  
29 lipca 2008r. do godz. 14:00 w sekretariacie (pokój nr 14) 
POWIATOWEGO  URZĘDU  PRACY  W  OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 
19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „ Dotyczy naboru na stanowisko  –   Pośrednik pracy - stażysta  w  Dziale   Pośrednictwa  Pracy, Poradnictwa i  Instrumentów  Rynku  Pracy w  Powiatowym  Urzędzie  Pracy 
w  Olecku”. 
  
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  
INNE  informacje
  
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze. 
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego 
w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu. 
Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 31 lipca 2008r. 
o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).  
W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu 
z kandydatem (numer telefonu). 
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. 
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół. 
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń  w  siedzibie  Powiatowego  Urzędu  Pracy  w  Olecku.
  
                                                    
   
                                                          Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
                                                                                w Olecku 
                                                                             mgr Celina Górska
  Data wprowadzenia: 2008-07-15 1319 Data upublicznienia: 2008-07-15 Art. czytany: 5134 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 |