(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA - „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”

    OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA


    na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 – „Infrastruktura społeczna”, Działanie 3.1 „Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

    Do udzielenia zamówienia nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164, z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).


    Zamawiający:

    Starostwo Powiatowe w Olecku (podmiot realizujący projekt)
    ul. Kolejowa 32
    19-400 Olecko
    tel. 87 520 22 94; fax. 87 520 32 19
    e-mail: [email protected]; [email protected]

    Osoby do kontaktu:
    Sylwia Syperowicz– Skarbnik Powiatu
    Katarzyna Radzewicz – inspektor Wydziału Finansowego

    Nr projektu : WND-RPWM.03.01-28-008/09

    Wartość projektu:


    Całkowita wartość projektu: 3 787 769,56 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt dziewięć zł 56/100 gr).

    Wydatki kwalifikowalne: 3 249 888,94 zł (słownie: trzy miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem zł 94/100 gr).

    Środki europejskie(EFRR): 2 762 405,59 zł (słownie: dwa miliony siedemset sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta pięć zł 59/100 gr).

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”. Audyt powinien obejmować analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z założeniami dokumentu - „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010r.” - dostępnym na stronie internetowej RPO W i M - www.rpo.warmia.mazury.pl.

    Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

    - orientacyjny termin realizacji – 16 – 26 luty 2016 r.

    Zakończenie audytu 26 luty 2016 r.

    O dokładnym terminie wykonania audytu Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie 5 dni przed Wykonaniem zlecenia- dopuszcza się przekazanie informacji e-mail’em, faxem.

    Warunki dotyczące zamówienia:

    Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu przygotowanym wg dokumentu ,,Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010 r.”
    Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

    Wymogi udziału wykonawców:

    1) O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.

    2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:

    a) udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,

    b) udokumentowane doświadczenie:

    - w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,

    - związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, pochodzących z Unii Europejskiej;

    - w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.

    3) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:

    a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,

    b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,

    c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

    4) Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.

    5) Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:

    a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz.649),

    b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz.1240),

    c) w latach 2003-2006 zdały przed komisja powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz :

    - posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
    - nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    6) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

    Bezstronność i niezależność wykonawcy audytu zewnętrznego:

    1) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjęta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak i osoba przeprowadzająca audyt.

    2) Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.

    3) Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzaniu audytu):

    a) posiada udziały, akcyjne inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjęta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,

    b) jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjęta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

    c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,

    d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu 5 lat, co najmniej 50% przedmiotu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjęta, jednostki wobec niej
    dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,

    e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej od drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjęta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie
    osoby,

    f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie przedmiotowym projektem,

    g) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM tj.: IŻ, IP, IP II,

    h) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,

    i) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.

    4) Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji tj.:IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede
    wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.

    Termin składania ofert:

    Do dnia: 08.02.2016 r. Godzina: 10:00

    Miejsce składania ofert:

    Starostwo Powiatowe w Olecku, pok. 23 (kancelaria)
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko

    Zawartość oferty

    Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
    • oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1,
    • wzór umowy zaparafowany przez Osoby Uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2,
    • kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do wykonania zamówienia /wykształcenie, staż pracy/ Załącznik nr 3,
    • odpis aktualnych zaświadczeń pozwalających na przeprowadzenie audytu zewnętrznego
    zgodnie z „Wytycznymi dla Beneficjentów dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury
    na lata 2007-2013' z dnia 13 kwietnia 2010 r.


    Data wprowadzenia: 2016-01-29 0815
    Data upublicznienia: 2016-01-29
    Art. czytany: 3974 razy

    » Załącznik nr 1 - Formularz cenowy oferty - rozmiar: 65536 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 2 - wzór umowy na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - rozmiar: 92672 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 3 - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - rozmiar: 65536 bajtów
    Typ pliku: application/
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2016-01-29
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet