(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • ZAPYTANIE OFERTOWE - usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego

    Olecko, 23.03.2016r.
    KT. 7135. 38 .2015


    ZAPYTANIE OFERTOWE


    Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert na wykonywanie usługi związanej z usuwaniem pojazdów z dróg powiatu oleckiego na koszt właściciela oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych dróg powiatu oleckiego na podstawie art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) na okres trzech lat od dnia zawarcia umowy .

    Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (D. U. z 2015r., poz.2164). Szacunkowa ilość pojazdów przeznaczonych do usunięcia z dróg powiatu oleckiego i przechowywania ich na parkingu strzeżonym zawarta jest w załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, stanowiącego „ Formularz Cenowy”. Zaznacza się, że w ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji do usunięcia pojazdów przez organy kontroli ruchu drogowego oraz kierujących akcją ratowniczą.

    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1. W/w usługa świadczona będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu i polegać będzie na usuwaniu pojazdów z dróg powiatu oleckiego i przechowywaniu pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

    Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład usługi obejmuje:

    a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu usuwanego z drogi,

    b) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie 60 min.,

    c) przygotowanie pojazdu lub pojazdów i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),

    d) załadunek pojazdu sprzętem , który dysponuje Wykonawca do wykonywania usunięcia pojazdu określonego rodzaju,

    e) dojazd z pojazdem transportowanym na parking,

    f) rozładunek i przechowywanie pojazdu na parkingu,

    g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów,

    h) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe).

    Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono:

    - wykonawcy zezwolenie na odbiór pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu – o ile było wymagane,

    - uiszczono opłatę za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu.

    II DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY

    1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę „Formularz ofertowy” załączony do niniejszego zapytania ofertowego.

    2. Wypełniony „ FORMULARZ CENOWY”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

    3. Wykaz sprzętu do wykonywania usługi usuwania pojazdów należy zamieścić w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu specjalistycznego ,który będzie służył do wykonania usługi usuwania różnego rodzaju pojazdów z dróg (w przypadku, gdy oferent nie jest właścicielem należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania nim).

    4. Opis parkingu strzeżonego na załączniku nr 3 będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego

    5. Dokument potwierdzający prawo dysponowania parkingiem strzeżonym,

    6. Aktualny wypis z CEIDG potwierdzający wpis podmiotu gospodarczego prowadzącego działalność w zakresie umożliwiającym wykonywanie zamówienia.

    7. Kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi.

    8. Zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

    III ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY

    Wykonawca zobowiązany jest do:

    1. Naliczania opłat z tytułu usunięcia i przechowywania pojazdu na parkingu strzeżonym dla właściciela lub osoby wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, zgodnie z obowiązującymi stawkami ustalonymi przez Radę Powiatu Oleckiego. W roku 2016 obowiązuje Uchwała nr XI/58/2015 Rady Powiatu w Olecku z dnia 29 października 2015r. w sprawie wysokości opłat za usuwanie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonywania dyspozycji usunięcia pojazdu (D.U. Województwa Warmińsko –Mazurskiego z 2015r.,poz. 4077).

    2. Prowadzenia dokumentacji związanej z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, w szczególności do ewidencji usuniętych i przechowywanych pojazdów oraz udostępniania w każdym czasie na potrzeby Zamawiającego danych dotyczących ilości, rodzaju i czasu przechowywania.

    3. Wykonania każdej dyspozycji usunięcia z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym.
    Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia związane z holowaniem i przechowywaniem pojazdu, jak również za utratę przedmiotów znajdujących się w pojeździe oraz stanowiących jego wyposażenie.

    IV PRZYGOTOWANIE OFERTY

    Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym i przekazać na adres: Starostwo Powiatowe w Olecku; 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32.

    Oferty należy przekazać w zamkniętych kopertach oznaczonych : „Oferta na usuwanie i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych na podstawie art. 130 a ust.1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym – z dróg powiatu oleckiego”.

    V TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Oferty należy składać do 4 kwietnia 2016r. do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego :Starostwie Powiatowym w Olecku ;19-400 Olecko ul. Kolejowa 32, II Piętro , pokój nr 22-„Kancelaria”

    KRYTERIA OCENY OFERT

    1. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
    Zaoferowane ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe określone w obowiązującej na rok 2016 uchwale Rady Powiatu w Olecku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie z drogi pojazdu i przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu.

    Stawki zawarte w ofercie powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

    2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą wynikającą z oceny ofert przeprowadzonej w oparciu o podane kryteria.

    3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować wyłącznie kryterium ceny oferty – cena oferty brutto- 100%

    Cena oferenta = opłata za usunięcie 1 pojazdu +100 x opłata za przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym przez jedną dobę

    CENA = CENA OFERTOWA MINIMALNA/CENA OFERENTA X 100

    4. Wszystkie obliczenia ilości punktów ofert dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

    5. Oferty ocenione będą punktowo. Maksymalna liczba punktów , jaką może uzyskać oferta wynosi 100pkt.

    UWAGA: Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego.


    Data wprowadzenia: 2016-03-24 1144
    Data upublicznienia: 2016-03-24
    Art. czytany: 3640 razy

    » FORMULARZ CENOWY - rozmiar: 51200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » FORMULARZ OFERTOWY - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » OFERTA - rozmiar: 50688 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Opis parkingu strzeżonego - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Projekt umowy - rozmiar: 70144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz sprzętu - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2016-03-24
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    9. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet