| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Powiatowy Urząd Pracy w Olecku   Aktualności
 |  
| 
 |  
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
  w PUP Olecko
  Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,  
ul. Armii Krajowej 30 
19-400 Olecko, 
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
  
Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa 
i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku
  
WYMAGANIA związane ze stanowiskiem: 
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu   
  umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
 - wykształcenie wyższe na kierunkach -  doradztwo zawodowe, psychologia,   
  socjologia lub politologia;
 - doświadczenie w wykonywaniu zadań w zakresie aktywnego poszukiwania   
  pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach  
  zatrudnienia oraz Ochotniczych Hufcach Pracy;
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw 
  publicznych;
 - niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie; 
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym 
      stanowisku.
  
DODATKOWE wymagania: 
- znajomość lokalnego rynku pracy;
 - znajomość zasad  postępowania podczas kontaktu  z  klientem;
 - znajomość przepisów ustawy z dnia  20 kwietnia 2004r. o promocji    
     zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 
     z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia     
          02.03.2007 r. w  sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych 
     warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku    
     Pracy;
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows 
     (pakiet MS Office, Excel, inne);
 - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, 
      odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, 
      komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy 
      w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  
ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
- organizowanie i przeprowadzanie szkolenia dla osób bezrobotnych 
i poszukujących pracy z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, a w szczególności :
- dostosowanie programu szkolenia do potrzeb jego uczestników,
 - przygotowanie pomocy dydaktycznych i sprzętu potrzebnego 
w czasie szkolenia oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia,
 - przeprowadzenie szkolenia,
 - opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników szkolenia,
 - wydanie uczestnikom szkolenia stosownych zaświadczeń,
 - zgromadzenie dokumentacji dotyczącej szkolenia;
  
 - realizacja zajęć aktywizacyjnych obejmująca w szczególności :
- wybór zakresu tematycznego zajęć aktywizacyjnych potrzebnych bezrobotnym lub poszukującym pracy,
 - opracowanie lub wybór programu zajęć aktywizacyjnych,
 - przygotowanie listy uczestników ww. zajęć,
 - przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych,
 - opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników zajęć aktywizacyjnych,
 - wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych,
 - zgromadzenie dokumentacji dotyczącej zajęć aktywizacyjnych;
  
 - gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji przydatnych bezrobotnym, poszukującym pracy i innym osobom zainteresowanym przy aktywnym poszukiwaniu pracy,
 - udostępnienie w siedzibie PUP oraz w innych wybranych miejscach publicznych informacji o zakresie i sposobie dostępu do informacji 
i danych przydatnych dla osób zainteresowanych aktywnym poszukiwaniem pracy i samozatrudnieniem,
 - udostępnianie  i  pomoc  w  korzystaniu  z  informacji i  elektronicznych baz danych, w szczególności :
- w pomieszczeniu klubu pracy,
 - w siedzibie  PUP   w   miejscach   ogólnie   dostępnych   dla  bezrobotnych, poszukujących pracy i innych osób zainteresowanych.
  
  
WYMAGANE  dokumenty:
- życiorys /CV/,
 - list motywacyjny,
 - kserokopia dowodu osobistego,
 - kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje  
  zawodowe, 
 - kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności 
         (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
 - kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
 - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz 
        oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie -   
       „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych 
         i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie 
         (*niepotrzebne skreślić)”,
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych  
         osobowych do celów rekrutacji –
      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb 
        niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 
       29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
  
Dokumenty należy składać w terminie do: 
3 czerwca 2008 r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 
19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem –„ Dotyczy naboru na stanowisko – Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa 
i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”. 
  
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  
INNE  informacje 
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze. 
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego 
w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl. oraz na tablicy ogłoszeń urzędu. 
Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 5 czerwca 2008 r. 
o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).  
W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu 
z kandydatem (numer telefonu).
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. 
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół. 
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
  
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku 
mgr Celina Górska
  Data wprowadzenia: 2008-05-20 1047 Data upublicznienia: 2008-05-20 Art. czytany: 4574 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 |