(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013 na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013
    na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu
    „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Olecko, 14 października 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”,
    nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, zapraszam do złożenia oferty na dostawę sprzętu i oprogramowania wymienionego w punkcie III.

    I. Składający zapytanie
    Powiat Olecki
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
    woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5201657
    www.powiat.olecko.pl

    II. TRYB POSTĘPOWANIA
    W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
    w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń
    oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. www.spolecko.bip.doc.pl.

    III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy, z którym zostanie zawarta umowa dostawy sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu pn. „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”.
    Zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie zaplanowano do zakupu następujący rodzaj sprzętu
    i oprogramowania:

    1) Laptop DELL Inspiron 15R 7520 – 2 sztuki
    Producent
    Dell
    Gwarancja
    2 lata
    rodzaj
    laptop
    przekątna ekranu LCD
    15.6 cali
    nominalna rozdzielczość LCD
    1366 x 768 pikseli
    procesor
    Intel® Core™ i5
    model procesora
    i5-3210M (2.5 GHz, 3.1 GHz Turbo, 3 MB Cache)
    ilość rdzeni
    2 szt.
    wielkość pamięci RAM
    4 GB
    typ zastosowanej pamięci RAM
    DDR3 (1600 MHz)
    rodzaj dysku twardego
    magnetyczny (tradycyjny)
    pojemność dysku magnetycznego
    500 GB
    napęd optyczny
    DVD+/-RW
    dedykowana grafika
    tak
    karta graficzna
    AMD Radeon HD 7730M
    pamięć karty graficznej
    2048 MB
    wyjścia karty graficznej
    wyjście D-Sub, wyjście HDMI
    typ akumulatora
    litowo-jonowy, 6-komorowy
    karta dźwiękowa
    Stereo, wejście mikrofonu
    czytnik kart pamięci
    SDXC, SDHC, SD, MS-Pro, MMC, Memory Stick
    komunikacja
    WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Intel WiDi, Bluetooth
    interfejsy
    4 x USB 3.0
    dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność
    wbudowany mikrofon, kamera 1.0 Mpix
    zainstalowany system operacyjny
    Windows 8

    2) Projektor multimedialny BenQ MX518 – 2 sztuki
    Producent:
    BenQ
    Technologia
    DLP
    Rozdzielczość podstawowa
    1024x768
    Rozdzielczość maksymalna
    1600x1200
    Jasność
    2800 lum.
    Kontrast
    13000:1
    Gniazdo HDMI
    tak
    Żywotność lampy
    6500 h
    Korekta
    40
    Gwarancja
    2 lata

    3) Niszczarka Opus VS 1202 CD – 1 sztuka
    Producent
    Opus
    Wysokość [cm]
    42
    Szerokość [cm]
    35.5
    Głębokość [cm]
    24
    Waga [kg]
    7.5
    Auto start/stop
    Tak, Fotokomórka
    Funkcja cofania
    tak
    Niszczenie płyt CD/DVD
    tak
    Niszczenie innych materiałów
    Zszywki
    Niszczenie jednorazowe [szt.]
    12
    Gwarancja
    2 lata

    4) Kserokopiarka Xerox WorkCentre 3550XD – 1 sztuka
    Producent:
    Xerox WorkCentre 3550
    Typ
    wielofunkcyjna, laserowa
    Rodzaj
    monochromatyczna
    Format
    max A4
    Wyświetlacz
    tak
    Szybkość druku w czerni
    33 str./min
    Maksymalna rozdzielczość
    600 x 600
    Pojemność podajnika papieru
    550 szt.
    Druk w kolorze
    Nie
    Ethernet
    tak
    Funkcje
    Drukarka , ksero, skaner, faks
    Zainstalowane opcje
    DADF (automatyczny podajnik dokumentów z dupleksem)
    Kod producenta
    3550V_XD
    Gwarancja
    2 lata

    5) Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm – 2 sztuki (licencje) – w skład pakietu powinny wchodzić co najmniej: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, edytor prezentacji PowerPoint, program pocztowy Outlook, aplikacja do tworzenia i organizacji notatek OneNote, program bazodanowy Access)
    6) Oprogramowanie specjalistyczne Eduterapeutica składające się z następujących elementów:
    6.1) Logopedia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 515 interaktywnych ćwiczeń i 429 kart pracy, słuchawki z mikrofonem, podręcznik metodyczny, naklejki, 600 drukowanych kart pracy).
    6.2) Dysleksja – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 16 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 436 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 15 interaktywnych gier
    i zabaw i 219 kart pracy.
    6.3) Dyskalkulia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 10 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 127 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 11 interaktywnych gier i zabaw i 163 kart pracy.
    6.4) Gimnazjum – 1 sztuka – wersja zawierająca ponad 1 000 ćwiczeń multimedialnych, w tym 50 filmów
    z ćwiczeniami ruchowymi oraz 360 zestawów kart pracy do wydrukowania.

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.

    V. OFERTY CZĘŚCIOWE
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ilość części 6.

    VI. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

    Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x waga %
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
    4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców.


    VII. Przygotowanie ofert:
    1. Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
    3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    4. Sprzęt musi być nowy, objęty 2-letnią gwarancją.
    5. Dopuszcza się możliwość przedstawienia sprzętu lub oprogramowania o wyższych parametrach technicznych pod warunkiem załączenia dodatkowego opisu do oferty ze wskazaniem wyższych parametrów.

    VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I; drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219
    do 21 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
    4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
    5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl.
    6. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
    7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

    Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-10-15 1240
    Data upublicznienia: 2013-10-15
    Art. czytany: 3264 razy

    » Treść zapytania sprzęt.doc - rozmiar: 435200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy dostawy.doc - rozmiar: 305664 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zalacznik nr 2 - oświadczenie.doc - rozmiar: 303616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - Oferta.doc - rozmiar: 314880 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2013-10-15
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet