(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds. programów- stażysta

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU
    OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Specjalista do spraw programów – stażysta
    w wymiarze 1 etatu na czas określony od 01.07.2015r. do 31.12.2015r.w projekcie
    pn. „ Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie oleckim (I)”, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
    Nazwa i adres jednostki:
    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30

    I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
    1) obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    2) wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne;
    3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5) nieposzlakowana opinia;
    6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    7) doświadczenie zawodowe w realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) (minimum 1 projekt POKL o wartości co najmniej 750 000 zł, realizowany w okresie ostatnich czterech lat przez jednostki samorządu terytorialnego lub organizacje pozarządowe albo projekt realizowany w partnerstwie z jednostkami samorządu terytorialnego lub organizacjami pozarządowymi);
    8) szkolenia z zakresu PO KL – min. 3 szkolenia w okresie ostatnich 4 lat;
    9) znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (SzOOP POWER);
    10) znajomość aktualnych wytycznych i zasad regulujących realizację projektów, w tym szczególnie:
    - w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
    - wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn;
    - zasady dotyczące przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
    -wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014- 2020;
    - wytyczne w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020;
    - wytyczne w zakresie sprawozdawczości na lata 2014-2020;
    - wytyczne w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków Funduszu Pracy w ramach programów operacyjnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.
    11) znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POWER;
    12) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia
    i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015r. , poz. 149 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    13) znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.);
    14) znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U.
    z 2013r., poz.885z późn. zm);
    15) znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    16) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);

    II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
    1) ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami;
    2) staż pracy w jednostkach administracji publicznej;
    3) znajomość lokalnego rynku pracy;
    4) znajomość języka angielskiego;
    5) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, umiejętność pracy z trudnym klientem, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy
    w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1) realizacja projektu współfinansowanych ze środków EFS przy wsparciu specjalisty
    ds. programów zatrudnionego w PUP w Olecku;
    2) realizacja zasady równości szans oraz niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn;
    3) obsługa biura projektu (prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, zgodnie z wszelkimi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020;
    4) przygotowywanie umów cywilno- prawnych, korespondencji z uczestnikami projektu, wykonawcami, kontakt z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizacji projektu;
    5) przygotowywanie sprawozdań;
    6)monitorowanie wskaźników w realizowanym projekcie;
    7) bieżąca współpraca z kadrą Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku w zakresie realizacji projektu;
    8) promocja projektu (m.in. informowanie społeczeństwa o realizacji projektu i osiągniętych rezultatach, informacje w prasie, oznaczanie dokumentacji i miejsc realizacji zajęć, informowanie uczestników o otrzymaniu wsparcia ze środków Unii Europejskiej);
    9) współudział w rekrutacji uczestników projektu;
    10) przygotowanie dokumentów do archiwizacji.

    IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1) praca przy komputerze,
    2) praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    4) praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami
    w miejscach realizacji poszczególnych form wsparcia w ramach projektu.

    V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – maj 2015r. – 8,1 % .

    VI. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny,
    2) życiorys (CV),
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
    5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
    6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz,
    że korzysta z pełni praw publicznych,
    7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie
    z Krajowego Rejestru Karnego)
    „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    VII. Dodatkowe dokumenty:
    1) Przygotowany osobiście projekt działania na rzecz grupy osób młodych w wieku 18 - 29 lat pozostających bez pracy w powiecie oleckim, w wersji papierowej.
    2) Projekt można dołączyć dobrowolnie i będzie on podlegał zwrotowi, posłuży jedynie komisji do oceny przygotowania kandydata.
    3) Nie złożenie opisanego dokumentu nie wyklucza kandydata z udziału w postępowaniu.

    VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 29 czerwca 2015 r. do godz. 8:30
    w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).
    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    IX. Dodatkowe informacje:
    1) Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w pkt I, ppkt 9-16, który odbędzie się 30.06.2015r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Olecku (pok. nr 13).Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
    2) Osoby, które przygotują i przedłożą projekt wymieniony w pkt VII 1). mogą otrzymać w ocenie komisji od 1 do 10 pkt. Ocena wniosku będzie miała wpływ na decyzję komisji.
    3) W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełnienia dodatkowych wymagań pozwalających
    na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku.
    4) W związku z powyższym prosimy kandydatów o podanie bezpośredniego kontaktu (numer telefonu).
    5) Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    6) Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz
    na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    7) Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy
    za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    8) W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona
    do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
    9) Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu
    w godzinach: od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do czwartku), od 7.00 do 15.00 w piątek.
    10) W przypadku większej niż 3 osoby ilości kandydatów, data pisemnego testu kompetencyjnego oraz data zatrudnienia mogą ulec zmianie. Kandydaci o ewentualnych zmianach zostaną powiadomieni telefonicznie.



    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku

    mgr Celina Górska




    Olecko, dnia 17.06.2015r.


    Data wprowadzenia: 2015-06-17 1329
    Data upublicznienia: 2015-06-17
    Art. czytany: 4198 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet