(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Księgowy w Dziale Finansowo- Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, tel.87 520 30 78

    1. NIEZBĘDNE WYMAGANIA DO PODJĘCIA PRACY NA W/W STANOWISKU:
      • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
      • wykształcenie – średnie zawodowe - ekonomia lub finanse i rachunkowość.
      • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), przepisów regulujących funkcjonowanie samorządów, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
      • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
      • znajomość programów FAKT, PŁATNIK, dobra obsługa innych programów komputerowych związanych z księgowością;
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo skarbowe;
      • nieposzlakowana opinia;
      • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
    2. DODATKOWE WYMAGANIA POZWALAJĄCE NA OPTYMALNE WYKONYWANIE ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
      • doświadczenie zawodowe, min. dwa lata na stanowiskach związanych z rachunkowością,
      • odpowiedzialność, samodzielność,
      • komunikatywność,
      • umiejętność dobrej organizacji pracy,
      • umiejętność pracy w zespole.
      • wysoka kultura osobista
      • obsługa techniczna urządzeń biurowych
      • gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy.
    3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
      • ewidencjonowanie operacji finansowych z Funduszu Pracy i operacji finansowych dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych jednostki,
      • dokonywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej Home Banking,
      • dokonywanie wydruków dziennika księgowego i zestawień obrotów i sald z systemu STD SYRIUSZ dotyczącego dochodów i wydatków z udziałem środków EFS,
      • przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
      • sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami,
      • tworzenie nowych kont w systemie SYRIUSZ,
      • kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUS,
      • sporządzanie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego,
      • sporządzanie przelewów,
      • prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
      • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań,
      • współpraca z innymi komórkami Urzędu w zakresie zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
    4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
      • praca przy komputerze,
      • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
      • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    5. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH – grudzień 2015r. – 9,2%
    6. WYMAGANE DOKUMENTY:
      • list motywacyjny,
      • życiorys (CV),
      • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
      • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
      • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
      • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
        'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne',
      • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
        „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko księgowy w dziale Finansowo – Księgowym”.
    7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
      Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 3 lutego 2016r. do godz. 15.00 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko - Księgowy w Dziale Finansowo –Księgowym, osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

      Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    8. DODATKOWE INFORMACJE:
      1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny, który odbędzie się dnia 5 lutego 2016r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
      2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej i ocenie spełniania dodatkowych wymagań pozwalających na optymalne wykonywanie zadań na w/w. stanowisku.
      3. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
      4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
      5. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
      6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach: od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do czwartku), od 7:00 do 15:00 w piątek.
    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku

    mgr Renata Jasińska

    Olecko, dn. 22.01.2016r.



    Data wprowadzenia: 2016-01-22 1204
    Data upublicznienia: 2016-01-22
    Art. czytany: 4469 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet