(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Aktualności
  • OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA - „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”

    OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA


    na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 – „Infrastruktura społeczna”, Działanie 3.1 „Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

    Do udzielenia zamówienia nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164, z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).


    Zamawiający:

    Starostwo Powiatowe w Olecku (podmiot realizujący projekt)
    ul. Kolejowa 32
    19-400 Olecko
    tel. 87 520 22 94; fax. 87 520 32 19
    e-mail: [email protected]; [email protected]

    Osoby do kontaktu:
    Sylwia Syperowicz– Skarbnik Powiatu
    Katarzyna Radzewicz – inspektor Wydziału Finansowego

    Nr projektu : WND-RPWM.03.01-28-008/09

    Wartość projektu:


    Całkowita wartość projektu: 3 787 769,56 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt dziewięć zł 56/100 gr).

    Wydatki kwalifikowalne: 3 249 888,94 zł (słownie: trzy miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem zł 94/100 gr).

    Środki europejskie(EFRR): 2 762 405,59 zł (słownie: dwa miliony siedemset sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta pięć zł 59/100 gr).

    Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu „Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim”. Audyt powinien obejmować analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z założeniami dokumentu - „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010r.” - dostępnym na stronie internetowej RPO W i M - www.rpo.warmia.mazury.pl.

    Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

    - orientacyjny termin realizacji – 16 – 26 luty 2016 r.

    Zakończenie audytu 26 luty 2016 r.

    O dokładnym terminie wykonania audytu Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie 5 dni przed Wykonaniem zlecenia- dopuszcza się przekazanie informacji e-mail’em, faxem.

    Warunki dotyczące zamówienia:

    Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu przygotowanym wg dokumentu ,,Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010 r.”
    Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

    Wymogi udziału wykonawców:

    1) O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.

    2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:

    a) udokumentowane kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,

    b) udokumentowane doświadczenie:

    - w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,

    - związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych, pochodzących z Unii Europejskiej;

    - w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.

    3) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:

    a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,

    b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,

    c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

    4) Powyższe dokumenty powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia.

    5) Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:

    a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 77, poz.649),

    b) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz.1240),

    c) w latach 2003-2006 zdały przed komisja powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz :

    - posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
    - nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    6) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

    Bezstronność i niezależność wykonawcy audytu zewnętrznego:

    1) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjęta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak i osoba przeprowadzająca audyt.

    2) Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.

    3) Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzaniu audytu):

    a) posiada udziały, akcyjne inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjęta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,

    b) jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjęta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

    c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,

    d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu 5 lat, co najmniej 50% przedmiotu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjęta, jednostki wobec niej
    dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,

    e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej od drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjęta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie
    osoby,

    f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie przedmiotowym projektem,

    g) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM tj.: IŻ, IP, IP II,

    h) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,

    i) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.

    4) Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji tj.:IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede
    wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.

    Termin składania ofert:

    Do dnia: 08.02.2016 r. Godzina: 10:00

    Miejsce składania ofert:

    Starostwo Powiatowe w Olecku, pok. 23 (kancelaria)
    ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko

    Zawartość oferty

    Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
    • oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1,
    • wzór umowy zaparafowany przez Osoby Uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2,
    • kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do wykonania zamówienia /wykształcenie, staż pracy/ Załącznik nr 3,
    • odpis aktualnych zaświadczeń pozwalających na przeprowadzenie audytu zewnętrznego
    zgodnie z „Wytycznymi dla Beneficjentów dotyczącymi standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury
    na lata 2007-2013' z dnia 13 kwietnia 2010 r.


    Data wprowadzenia: 2016-01-29 0815
    Data upublicznienia: 2016-01-29
    Art. czytany: 3970 razy

    » Załącznik nr 1 - Formularz cenowy oferty - rozmiar: 65536 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 2 - wzór umowy na przeprowadzenie audytu zewnętrznego - rozmiar: 92672 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 3 - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - rozmiar: 65536 bajtów
    Typ pliku: application/
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet