(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w PUP Olecko

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
    2. wykształcenie wyższe na kierunkach - doradztwo zawodowe, psychologia, socjologia lub politologia;
    3. doświadczenie w wykonywaniu zadań w zakresie aktywnego poszukiwania pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia oraz Ochotniczych Hufcach Pracy;
    4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    6. nieposzlakowana opinia;
    7. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
    DODATKOWE wymagania:
    1. znajomość lokalnego rynku pracy;
    2. znajomość zasad postępowania podczas kontaktu z klientem;
    3. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku Pracy;
    4. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    5. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
    1. organizowanie i przeprowadzanie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, a w szczególności :
      1. dostosowanie programu szkolenia do potrzeb jego uczestników,
      2. przygotowanie pomocy dydaktycznych i sprzętu potrzebnego w czasie szkolenia oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia,
      3. przeprowadzenie szkolenia,
      4. opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników szkolenia,
      5. wydanie uczestnikom szkolenia stosownych zaświadczeń,
      6. zgromadzenie dokumentacji dotyczącej szkolenia;
    2. realizacja zajęć aktywizacyjnych obejmująca w szczególności :
      1. wybór zakresu tematycznego zajęć aktywizacyjnych potrzebnych bezrobotnym lub poszukującym pracy,
      2. opracowanie lub wybór programu zajęć aktywizacyjnych,
      3. przygotowanie listy uczestników ww. zajęć,
      4. przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych,
      5. opracowanie pisemnej analizy przebiegu i wyników zajęć aktywizacyjnych,
      6. wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych,
      7. zgromadzenie dokumentacji dotyczącej zajęć aktywizacyjnych;
    3. gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji przydatnych bezrobotnym, poszukującym pracy i innym osobom zainteresowanym przy aktywnym poszukiwaniu pracy,
    4. udostępnienie w siedzibie PUP oraz w innych wybranych miejscach publicznych informacji o zakresie i sposobie dostępu do informacji i danych przydatnych dla osób zainteresowanych aktywnym poszukiwaniem pracy i samozatrudnieniem,
    5. udostępnianie i pomoc w korzystaniu z informacji i elektronicznych baz danych, w szczególności :
      1. w pomieszczeniu klubu pracy,
      2. w siedzibie PUP w miejscach ogólnie dostępnych dla bezrobotnych, poszukujących pracy i innych osób zainteresowanych.
    WYMAGANE dokumenty:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
    Dokumenty należy składać w terminie do: 3 czerwca 2008 r. do godz. 15:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem –„ Dotyczy naboru na stanowisko – Lider Klubu Pracy w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE informacje
    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl. oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 5 czerwca 2008 r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu). Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2008-05-20 1047
    Data upublicznienia: 2008-05-20
    Art. czytany: 3947 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet