|
|
|
|
Jednostki organizacyjne Powiatowy Urząd Pracy w Olecku Aktualności
|
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku
DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
specjalista do spraw programów - stażysta/ specjalista do spraw rozliczeń
w wymiarze 1/4 etatu na czas określony od 01.01.2012r. do 28.02.2013r. w projekcie pn. „Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników firmy Delphia Yachts Kot Sp.j.” realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078
- Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca
do wykonywania zadań na stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
- Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
- znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
- znajomość dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
- wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
- poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
- podręcznik wskaźników POKL;
- wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
- znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
- znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
(Dz. U. z 2004r.,Nr 123 poz 1291);
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
(Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz.U.z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
- znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
- prawo jazdy kat.B;
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows
(pakiet MS Office, inne);
- znajomość lokalnego rynku pracy;
- predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna,
odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 8.1.1 w części finansowej,
- prowadzenie ewidencji księgowej operacji finansowych pod nadzorem Głównego księgowego PUP,
- przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie z zadaniami projektu),
- gromadzenie danych i sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu oraz sprawozdań towarzyszących,
- dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego,
- rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT,
- przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze,
- praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
- praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć,
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - listopad 2011 – 10,26 % .
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971)
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)„Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 21 grudnia 2011r.do godz. 15:30
w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – specjalista do spraw programów - stażysta / specjalista do spraw rozliczeń osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 22.12.2011r. o godz. 12:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
- W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
- W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
- Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
- Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/4 etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów
- Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
mgr Celina Górska
Załącznik nr 1 - do pobrania
Data wprowadzenia: 2011-12-12 1803 Data upublicznienia: 2011-12-12 Art. czytany: 4445 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|