(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013 na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/9/POKL/2013
    na zakup artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania przerw kawowych
    na zajęcia pozalekcyjne z projektu pt.
    „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Olecko, 17 października 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zapraszam
    do przedstawienia Państwa oferty cenowej na dostawę artykułów spożywczych określonych w pkt III.

    I. Składający zapytanie
    I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
    ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
    tel./fax 87 523 41 83
    e-mail: [email protected].
    Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


    II. TRYB POSTĘPOWANIA:
    1. W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane e-mailem do 3 hurtowni spożywczych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.

    I. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
    1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego asortymentu spożywczego (kawa, herbata, woda, soki, cukier itp.) określonego w załączniku nr 1 do zapytania. Produkty zostaną wykorzystane do sporządzenia przerw kawowych na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu.
    2. Wartość zamówienia na 2013 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania. Łączna wartość zamówienia w ramach projektu wynosi 11.200 zł, w tym 1.500 zł w 2013 r., 5.000 w 2014 r. oraz 3.000 zł w 2015 r.
    3. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców.
    II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    Zamawiający przewiduje zakup artykułów spożywczych zasadniczo raz w kwartale w okresie od października 2013
    do grudnia 2013, a w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 roku zasadniczo raz w miesiącu z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej.

    III. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

    Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x waga %
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

    IV. Przygotowanie ofert:
    Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia w 2013 roku.
    3. Zamawiający bierze pod uwagę, że w 2014 i 2015 r. może nastąpić zmiana cen jednostkowych w związku ze zmianą cen rynkowych. W takim wypadku Dostawca zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący u niego cennik co najmniej 7 dni przed planowanym zamówieniem do akceptacji Zamawiającemu.
    4. Zamawiający informuje, że wskazany w załączniku nr 1 asortyment jest szacunkowy. Ostateczna ilość zamówionych artykułów spożywczych ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    6. Dostarczony Zamawiającemu produkt ma być pełnowartościowy, a w przypadku produktów spożywczych z minimum 3 miesięczną datą przydatności do spożycia.

    V. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
    do 22 października 2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
    4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

    VI. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
    1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl, www.spolecko.bip.doc.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
    2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
    3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

    Dostawa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-10-18 1236
    Data upublicznienia: 2013-10-18
    Art. czytany: 3211 razy

    » LO ogłoszenie - artykuły spożywcze.doc - rozmiar: 278016 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » LO wzór umowy dostawy.doc - rozmiar: 278528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » LO zalacznik nr 2 - oświadczenie.doc - rozmiar: 264192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » LO załącznik nr 1 - Oferta.doc - rozmiar: 327680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet