| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Jednostki organizacyjne   Powiatowy Urząd Pracy w Olecku   Aktualności
 |  
| 
 |  
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku
  DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR 
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE                                                                                                                         
Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu
w wymiarze ½  etatu  na czas określony od 01.05.2012r. do 31.05.2013r.
w projekcie pn.  „Aktywni mimo barier” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej realizowanym w ramach poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078 
- Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku; 
 - wykształcenie wyższe; 
 - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 - nieposzlakowana opinia;
 - stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
 - doświadczenie w realizacji projektów POKL.
  
 - Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku: 
- znajomość  (SZOP)   Szczegółowy Opis Priorytetów  POKL na lata 2007 – 2013;
 - znajomość aktualnych dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
- wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
 - poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
 - podręcznik wskaźników POKL;
 - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
  
 - znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
 - znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 
z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów; 
 - znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 
z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
 - znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r.,Nr 157, poz.1240 
z późn. zm);
 - znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy; 
 - znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.); 
 - praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
 - znajomość lokalnego rynku pracy;
 - predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  
 - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Koordynowanie realizacji projektu pn. „Aktywni mimo barier” w tym m.in. 
 
- obsługa administracyjno-biurowa projektu,
 
 - promocja projektu,
 - monitoring działań przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z ustalonym harmonogramem,
 - udział w procesie rekrutacji uczestników projektu,
 - przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu, 
 - wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS, 
 - wprowadzanie zmian do projektu, 
 - współpraca z Instytucją Wdrażającą,
  
 - Sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 6.1.1 w części merytorycznej i finansowej.
 - Przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie 
z zadaniami projektu).
 - Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego. 
 - Rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT.
 Archiwizacja dokumentów po zakończeniu realizacji projektu. 
 - Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze,
 - praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
 - praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
 - praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć. 
  
 - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych –  marzec 2012 – 9,9 % .
 - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
 - życiorys (CV),
 - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971), 
 - kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
 - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia) 
 - oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta 
z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) 
„Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik  nr 1.
  
 - Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 kwietnia 2012 r. do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu 
do  PUP w Olecku).
  
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
 -  Dodatkowe  informacje:
- Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 26.04.2012r. 
o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata. 
 - W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów  z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
 - W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu). 
 - Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
 - Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
 - Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu  z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
 - W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
 - Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
 
   
 
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku 
                       mgr Celina Górska
  
Załącznik nr 1 - do pobrania
  Data wprowadzenia: 2012-04-13 1741 Data upublicznienia: 2012-04-13 Art. czytany: 5457 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 |