(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze ½ etatu na czas określony od 01.05.2012r. do 31.05.2013r. w projekcie pn. „Aktywni mimo barier” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej realizowanym w ramach poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078

    1. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
      1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
      2. wykształcenie wyższe;
      3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      5. nieposzlakowana opinia;
      6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
      7. doświadczenie w realizacji projektów POKL.
    2. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
      1. znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
      2. znajomość aktualnych dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
        • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
        • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
        • podręcznik wskaźników POKL;
        • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
      3. znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
      4. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
      5. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
      6. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
      7. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
      8. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
      9. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
      10. znajomość lokalnego rynku pracy;
      11. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
      1. Koordynowanie realizacji projektu pn. „Aktywni mimo barier” w tym m.in.
        • obsługa administracyjno-biurowa projektu,
        • promocja projektu,
        • monitoring działań przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z ustalonym harmonogramem,
        • udział w procesie rekrutacji uczestników projektu,
        • przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
        • wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS,
        • wprowadzanie zmian do projektu,
        • współpraca z Instytucją Wdrażającą,
      2. Sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 6.1.1 w części merytorycznej i finansowej.
      3. Przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie z zadaniami projektu).
      4. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego.
      5. Rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT.
      6. Archiwizacja dokumentów po zakończeniu realizacji projektu.
    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
      1. praca przy komputerze,
      2. praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
      3. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
      4. praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć.
    5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – marzec 2012 – 9,9 % .
    6. Wymagane dokumenty:
      1. list motywacyjny,
      2. życiorys (CV),
      3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
      4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
      5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
      6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
      7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
      8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
      9. oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 kwietnia 2012 r. do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

      Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    8. Dodatkowe informacje:
      1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 26.04.2012r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
      2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
      3. W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
      4. Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
      5. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
      6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
      7. W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
      8. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska

    Załącznik nr 1 - do pobrania


    Data wprowadzenia: 2012-04-13 1741
    Data upublicznienia: 2012-04-13
    Art. czytany: 4740 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet