(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    DYREKTOR PUP W OLECKU OGŁASZA NABÓR
    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu w wymiarze ½ etatu na czas określony od 01.05.2012r. do 31.05.2013r. w projekcie pn. „Aktywni mimo barier” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej realizowanym w ramach poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy realizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, tel. 087 5203078

    1. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
      1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
      2. wykształcenie wyższe;
      3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
      4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      5. nieposzlakowana opinia;
      6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
      7. doświadczenie w realizacji projektów POKL.
    2. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
      1. znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
      2. znajomość aktualnych dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
        • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL;
        • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
        • podręcznik wskaźników POKL;
        • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
      3. znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
      4. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
      5. znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
      6. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
      7. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
      8. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
      9. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
      10. znajomość lokalnego rynku pracy;
      11. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
      1. Koordynowanie realizacji projektu pn. „Aktywni mimo barier” w tym m.in.
        • obsługa administracyjno-biurowa projektu,
        • promocja projektu,
        • monitoring działań przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z ustalonym harmonogramem,
        • udział w procesie rekrutacji uczestników projektu,
        • przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
        • wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS,
        • wprowadzanie zmian do projektu,
        • współpraca z Instytucją Wdrażającą,
      2. Sporządzanie wniosków o płatność projektu POKL z działania 6.1.1 w części merytorycznej i finansowej.
      3. Przygotowywanie dowodów księgowych do księgowania (opis faktur i rachunków zgodnie z zadaniami projektu).
      4. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego.
      5. Rozliczanie usług zleconych ze szczególnym uwzględnieniem rozliczeń podatkowych, w tym VAT.
      6. Archiwizacja dokumentów po zakończeniu realizacji projektu.
    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
      1. praca przy komputerze,
      2. praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
      3. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,
      4. praca wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do kontaktów z uczestnikami w miejscu prowadzonych zajęć.
    5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – marzec 2012 – 9,9 % .
    6. Wymagane dokumenty:
      1. list motywacyjny,
      2. życiorys (CV),
      3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 115, poz. 971),
      4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji projektów POKL,
      5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)
      6. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
      7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
      8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
      9. oświadczenie kandydata o pracy w projektach POKL - wypełniony załącznik nr 1.
    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 kwietnia 2012 r. do godz. 15:30 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta / Koordynator projektu osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

      Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
    8. Dodatkowe informacje:
      1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na pisemny test kompetencyjny z zakresu znajomości zagadnień wymienionych w punkcie II, który odbędzie się 26.04.2012r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, test będzie miał decydujący wpływ na wybór kandydata.
      2. W przypadku uzyskania przez kilku kandydatów jednakowej ilości punktów z testu, ostateczna decyzja w sprawie zatrudnienia, podjęta zostanie po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej.
      3. W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
      4. Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
      5. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
      6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze ½ etatu z tym, że pierwsza umowa może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
      7. W przypadku, gdy w wyniku postępowania konkursowego zostanie wyłoniona do zatrudnienia osoba, która wykonywała zadania z zakresu projektowania, realizowania programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko specjalisty do spraw programów.
      8. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w/g harmonogramu pracy uzgodnionym z kandydatem w przedziale czasowym 7:30 – 15:30.
    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska

    Załącznik nr 1 - do pobrania


    Data wprowadzenia: 2012-04-13 1741
    Data upublicznienia: 2012-04-13
    Art. czytany: 4737 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet